از آنجایی که مشاوری املاک یک عمر مفید دارد و پس از مدتی خواهید دید دیگر آن فرزی و چالاکی سابق را ندارید و کم کم میبینید که تمام همه دوره ای هایتان سرپرست شده اند یا دفتر املاک خودشان را تاسیس کرده اند و شما مانده اید و کاری نکرده اید. پس شما هم ناگزیر به این کار خواهید بود. اگر در دپارتمان مشاور بوده اید حتما مدتی سرپرست و مدیرقرارداد باشید تا کار را بدون هزینه مالی تاسیس دفتر ،یادبگیرید و بعدا دفتر خود را تاسیس کنید.

با این کار درواقع با سرمایه شخص دیگر سعی و خطاها را انجام داده و تیم خود را میسازید و با تیم آماده و کارکشته به تاسیس دفتر اقدام میکنید تا با کمترین هزینه و خاک خوری ،از ماه اول بالاترین درآمد را داشته باشید.

جامع ترین دوره آموزشی برای سرپرست های املاک که شما را تبدیل به سرپرست حرفه ای می کند. کاملیترین نکته های حوزه بازاریابی و فروش ملک و بستن قرارداد. این تکنیک ها و نکات کاملا کاربردی است و قابل استفاده در تهران و شهرستان ها هستند

آموزش سرپرست املاک

چرا مدیریت املاک؟

از آنجایی که مشاوری املاک یک عمر مفید دارد و پس از مدتی خواهید دید دیگر آن فرزی و چالاکی سابق را ندارید و کم کم میبینید که تمام همه دوره ایهایتان سرپرست دپارتمان شده اند یا دفتر املاک خودشان را تاسیس کرده اند، و شما مانده اید و کاری نکرده اید.

اگر در دپارتمان مشاور بوده اید حتما مدتی سرپرست و مدیرقرارداد باشید تا تیم سازی را بدون هزینه مالی تاسیس دفتر ،انجام دهید تا بعدا دفتر خود را تاسیس کنید. با این کار درواقع با سرمایه شخص دیگر، سعی و خطاها را انجام داده و با تیم آماده و کارکشته به تاسیس دفتر اقدام میکنید تا با کمترین هزینه و خاک خوری ،از ماه اول بالاترین درآمد را داشته باشید

دوره جامع سرپرست اول شو 5 میلیون 650 هزار تومان 

با تخفیف  3 میلیون 700 هزار تومان تقدیم میکنیم.

دو دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو با هم 11 میلیون و 300 هزار تومان

با تخفیف 6 میلیون 480 هزار تومان  تقدیم میکنیم.

چرا باید دفتر املاک خودم را تاسیس کنم؟

این جمله را با آب طلا در صحنه ذهنتان حک کنید: هیچ کس با کارکردن برای دیگران پولدار نشده. هیچ کس در ایرالن نمیتواند با کار کردن برای دیگران به درآمد میلیاردی برسد. هرچقدر شما درآمد داشته باشید مدیر املاک حداقل ده برابر آن را کسب میکند و گاهی در دپارتمان های بزرگ میبینید که مدیر املاک در ماه 400 میلیون هزینه های جانبی دفتر را میپردازد ولی ماهیانه بین1 میلیارد تا 4 میلیارد درآمد ماهیانه دارد و هر روز از نظر مالی بزرگ و بزرگتر میشود. پس برای آنکه طعم شیرین پول های بزرگ را بچشید باید دفتر املاک خودتان را تاسیس کنید و خودتان مدیر خودتان باشید.

 

اطلاعات کلی دوره جامع سرپرست اول شو در یک نگاه

مِنتور: دکتر مسعود داداشی

دانشجوی دوره دکتری بازاریابی بین الملل

مدت زمان محصول: 30 ساعت آموزش کاربردی مختص بازار مسکن ایران

( 20 جلسه 90 دقیقه ای  )

محل برگزاری: دوره به صورت ویدیوهای ضبط شده است و شما بدون محدودیت مکانی و زمانی و از طریق نرم افزار اسپات پلیر میتوانید آموزش ببینید.

دسترسی به محض ثبت نام

فایل ویدئوها به صورت حفاظت شده

دوره برای چه کسانی است؟

  • مدیران املاکی که قصد افزایش واریزی و توسعه کسب و کار خود هستند
  • سرپرست های رنج که به دنبال افزایش اطلاعات حقوقی و مدیریتی خود هستند
  • مشاورینی که تجربه کافی در املاک دارند و قصد تاسیس املاک خود را دارند
  • مشاورینی که تجربه کافی در املاک دارند و قصد دارند سرپرست رنج شوند
  • مشاورینی که قصد تاسیس املاک یا سرپرست رنج شدن ندارند و قصد افزایش اطلاعات ملکی ، مدیریتی و حقوقی خود را دارند
  • افرادی که مشاور املاک نیستند و در آینده قصد ورود به صنف املاک را دارند
  • افرادی که مشاور املاک نیستند و قصد ورود به صنف املاک را ندارند اما قصد افزایش اطلاعات ملکی و حقوقی خود را دارند.

 

داستان شکل گیری دوره جامع سرپرست اول شو

از آنجایی که خود چند سال سرپرست دپارتمان های بزرگ تهران بوده ام و در آن زمان وظایف سرپرستی و مدیریت به صورت کاملا سنتی انجام میشد و شخص مناسبی نبود تا به من آموزش املاک دهد، اوایل، ترفندها و تکنیک های این شغل را بسیار سخت یاد گرفتم ، استخدام کردم، تیم ساختم، به مشاورینم آموزش دادم و آنها و خودم را به درآمد رساندم . چیزی که همه سرپرستان و مدیران املاک در آن ضعف داشتند استخدام ، آموزش، مدیریت، خواندن مدارک ملکی و جمع کردن نشست با اختلاف زیاد بود. از آنجایی که قبلا هم مدرس زبان انگلیسی بوده ام و به تدریس بسیار علاقه داشتم، تصمیم گرفتم اگر روزی در سرپرستی و مدیریت  املاک حرفه ای شدم به هم صنفی های کشورم کمک کنم تا آینده مالی خود را بسازند و در مقابل خانواده سربلند و روسفید باشند و کمک کنم که صنف املاک از حالت سنتی خود خارج شود.

 

دوره جامع سرپرست اول شو برای چه کسانی مفید است؟

  1. برای مدیران املاک که نمیدانند چه چیزی را به مشاوران و سرپرستانشان آموزش دهند.
  2. برای مدیرانی که میخواهند به روز شوند و با مِتُد روز دنیا و اصول بازاریابی نوین ، قصد آموزش به مشاوران و سرپرستانشان را دارند.
  3. برای کسانی که تازه وارد سِمَت سرپرستی یا مدیریت معاملات در دپارتمان شده اند.
  4. برای کسانی که قصد تاسیس دفتر املاک را دارند یا به تازگی دفتر املاک خود را تاسیس کرده اند.
  5. برای کسانی که در آینده قصد ورود به صنف مشاورین املاک را دارند.
  6. برای کسانی که مدتی است دفتر املاک تاسیس کرده اند ولی هنوز نتیجه دلخواه را نگرفته اند.
  7. برای کسانی که مدتی است وارد سِمَت مدیریت و سرپرستی دپارتمان شده اند ولی نتیجه نگرفته اند یا کم و بیش نتیجه گرفته اند و در تلاش اند تا درآمدشان را ده برابر کنند.
  8. برای مدیران و سرپرستانی که حرفه ای هستند و به دنبال افزایش درآمد و بی رقیب شدن در منطقه کاری خود و بی رقیب شدن بین همکاران هستند.
  9.  

دوره آموزش سرپرست مشاورین املاک

پاسخ به سوالات متداول

دقیقا دوره جامع مشاور اول شو  برای کسانی طراحی شده است که تازه کار هستند و قصد رسیدن به درآمدهای رویایی را دارند. این دوره از اولین پله که همان آشنایی با شغل املاک و منطقه شناسی است شروع شده و در عرض حدود 30 ساعت  شما را تبدیل به یک مشاور فوق حرفه ای میکنید. تمام نکاتی که برای رسیدن به درآمد حداقل 500 میلیون نیاز دارید در این دوره به شما آموزش داده میشود. به این چنین درآمدهایی میرسید در صورتی که دوره ها چندین بار ببینید و حرفه ای شوید.

99% مطالب گفته شده در دوره ، با فروش زمین و باغ مشترک است. شما اگر اصول فروش و قراردادنویسی مِلک را یاد بگیرید، در فروش هر نوع مِلکی موفق خواهید بود.

هر شخصی حتی حرفه ای نیاز به، به روز رسانی خود دارد. اگر خود را به روز نکنید به زودی جوان ها شما را پشت سر خواهند گذاشت. دوره جامع سرپرست اول شو طبق اصول آموزشی نوین طراحی شده است. نکاتی را در این دوره خواهید شنید که قبلا در جای دیگر نشنیده اید و بسیار کاربردی و ردنشدنی هستند. اگر قصد دارید درآمد خود را چند برابر کنید و در بین همکاران خود بی رقیب و دست نیافتنی باشید ، این دوره را به شما پیشنهاد میکنم.

من چند سال متمادی ، جزء مشاور اول های چند دپارتمان مطرح تهران بودم و نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود تماما عَمَلی و کاربردی و تست شده است. نکته ای در این دوره پیدا نخواهید کرد که جنبه تئوری داشته و تست نشده باشد. بسیاری از نکاتی که در این دوره آموزش داده اند ، منحصر به فرد است و قبلا در دوره ای دیگر نشنیده اید و کاملا برایتان تازگی دارد. من رشته تخصصی ام بازاریابی در مقطع دکتری است و نکاتی را که آموزش داده اند ترکیبی از علم بازاریابی نوین و کَفِ بازار هست.

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید. با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

نسبت به نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود که منحصر به فرد است و در جای دیگر پیدا نخواهید کرد  و 13 سال تجربه خالص کفِ بازار مسکن ، این دوره باید قیمتی بین 500 تا 600 میلیون تومان داشته باشد. پس نه تنها این دوره گران نیست بلکه در واقع رایگان است.

دانشجویانی داشته ایم که فقط با یک نکته از این دوره به درآمد چند صد میلیون در یک ماه رسیده است.  نکات ، بینش هایی است که من در عرض 13 سال که مشغول به کار مشاوری و مدیریت املاک هستم ، به دست آورده اند. دوره را به دید سرمایه گذاری روی خود ببینید. دوره ای که با اجرای درست تکنیک ها و حرفه ای شدن در آن ، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه خواهید رسید. آیا درآمد حداقل 500 میلیون در ماه ، ارزش چنین سرمایه گذاری را ندارد؟

خیر. دوره ها به صورت حفاظت شده است . بعد از ثبت نام به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در  نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

فرصت مناسب هرگز فرا نخواهد رسید. دقیقا چون توان پرداخت چنین دوره ارزانی را ندارید باید این دوره را تهیه کنید. اگر یک بار برای همیشه در چنین دوره ای شرکت کنید و آموزش ببینید، پول و توان مالیِ کافی برای برآورده کردن تمام خواسته هایتان را خواهید داشت.

بارها بسیاری از بزرگان برای آموزش و سرمایه گذاری روی خود ، قرض گرفته اند و از آموزش هایی که فرا گرفتند پول چند صد برابر کسب کرده و مبلغ قرض شده را پس دادند. این یعنی فکر اقتصادی ، این یعنی هوش مالی. خودم به شخصه سالیانه چند صد میلیون تومان هزینه آموزش پرداخت میکنم. به نظرتان چرا؟

چون بازگشت سرمایه گذاری آموزش 1 به 100 است. تنها نوع سرمایه گذاری است که اگر 1 بگذارید در کوتاه مدت 100 برمیدارید. تمام بازارهای مالی را بررسی کرده ام. هیچ سرمایه گذاری چنین بازگشت سرمایه ای را در کوتاه مدت ندارد. این جمله را با آب طلا در صفحه ذهنتان حک کنید:

فاصله بین درآمدی که امروز دارید و درآمدی که دوست دارید داشته باشید فقط و فقط یک چیز است. چیزهایی که هنوز بلد نیستید.

البته شاید این جمله را سال ها بعد درک کنید.

دقیقا چون بازارتان خراب است باید این دوره را تهیه کنید. چون بسیاری از مشاورها در همین بازاری که شما برچسب خراب رویش میزنید در حال کسب درآمد حداقل 500 میلیون در ماه هستند. پس اگر شما چنین درآمدی ندارید، چون نخواستید و یا عِلمَش را نداشتید. چیزی به نام بازار بد نداریم. بازار یا خوب است یا عالی. تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که هنوز بلد نیستید .همیشه به خاطر بسپارید که مشاور اول ها در همه حال تشنه فراگیری نکات جدید هستند.

قطعاً میتوانید. تمام نکاتی که در دوره جامع سرپرست اول شو توضیح داده شده، آنقدر، توسط خودم و مشاورهتایم در عرض 13 سال تست شده که نتایج آن برایم تبدیل به قانون شده است . هیچ نکته تئوری و اثبات نشده ای در این دوره پیدا نخواهید کرد و قطعا با اجرای درست تکنیک ها و حرفه ای شدن در آن ها، به درآمد حداقل 500 میلیون در یک ماه خواهید رسید.

صدر درصد میتوانید به نتیجه برسید. بسیاری از مشاورهای موفق خانم در صنف املاک به عنوان مدیر املاک و سرپرست یا مدیر معاملات مشغول به کار هستند که به درآمد 500 میلیون در ماه رسیده اند و حتی از بسیاری از آقایان مشغول در این صنف پردرآمدتر هستند. به علاوه در مواردی چون خانم ها باظرافت تر و دقیق تر از آقایان هستند به آن ها اعتماد بیشتری نیز میشود. کافی ست نکات را مو به مو آموزش ببینید اجرا کنید و دقیقا به همان نتایجی که من و مشاورهایم رسیده ایم ،شما نیز برسید.

اگر نکات را مو به مو آموزش ببینید، تمام جلسات دوره جامع سرپرست اول شو را ببینید و اجرا کنید و در اجرای تکنیک ها حرفه ای شوید، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه میرسید. دانشجویانی داشته ایم که با دپارتمان سازی یا با عقد فقط یک قرارداد به درآمد یک میلیارد در ماه هم رسیده اند ، پس اگر آن ها توانسته اند پس شما نیز میتوانید.

رکود یک کلمه عامیانه و کلیشه ای است که توسط عوام استفاده میشود. کسانی که کم کاری، به روز نشدن و آموزش ندیدن خود را گردن بازار می اندازند و نمیخواهند قبول کنند که اشتباه کرده اند و عقب مانده اند و میدان را به جوان ترها داده اند، جوان هایی که ده برابرِ آن ها درآمد دارند.

در حالی که در همان شرایطِ بازار ، افرادی هم بوده اند که وضعیت مالی شان را از یک به صد رسانده اند و آینده خود و خانواده شان را تضمین کرده اند. بازار دائماً درحال تغییر است و اگر شما تغییر نکنید و آموزش نبینید به آن دسته عوام ملحق میگردید و به زودی نظاره گرِ پیشرفت هم دوره ای های خود خواهید بود.

دوره پشتیبانی دارد و شما با دیدن و اجرای دوره اگر سوالی داشتید از طریق دایرکت اینستاگرام ما به نام @moshaver_aval_sho  سوالات را میپرسید و تیم ما در اسرع وقت پاسخگو خواهد بود.

خیر. دوره ها به صورت حفاظت شده است . اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است.

اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کردید، بعد از ثبت نام به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

50 % شاید بتوانید. ولی 50 % خیر. مطالب دوره تلفیق تجربیات 13 ساله خودم و آموزش  هایی است که به صورت جانبی گذرانده ام و هم اکنون دانشجوی دوره دکتری بازاریابی بین الملل هستنم. به نظر شما صرف مبلغ کمی برای آموزش این دوره، بهتر از صبر 13 ساله نیست که اگر این مطالب را فرا بگیرید یا فرا نگیرید؟

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید.

با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

شغل املاک شغلی است که فقط با استمرار ، تمرین و تکرار به نتیجه خواهید رسید. چه بسیار مشاورینی که سرزبان داشته اند ولی استمرار و پیگیری نداشته اند، تنبل بوده اند، و نتایج کم و مقطعی گرفته اند و حتی از این کار بیرون رفته اند  و چه بسیار افرادی که درون گرا بوده اند ، سرزبان نداشته اند ولی استمرار و سماجت در کار داشته اند و ادامه دادند و درآمدهای ده برابر بیشتر از کسانی دارند که روز اول خوش سر و زبان تر بوده اند کسب کرده اند.

شغل املاک شغلی است که اگر مکالماتی که بین مالک و مشاور ، بین مشتری و مشاور رد و بدل میشود را حفظ و اجرا کنید به نتایج عالی میرسید. که تمام این مکالمات را در دوره جامع مشاور اول شو شبیه سازی کرده ایم و در اختیارتان نهاده ایم.

بله امیدهای بسیار زیادی هست. از آنجایی که از ابتدا کار را به صورت اصولی یاد نگرفته اید و کسانی را الگو قراردادید که خودشان در مرحله سعی و خطا بوده اند، به همین دلیل نتیجه نگرفته اید و ناامید شده اید.  اگر کار را اصولی و قدم به قدم با ما یاد بگیرید و تکنیک ها را درست اجرا کنید در مدت زمان کوتاهی، درآمدهای حداقل 500 میلیون در یک ماه منتظرتان است. اگر ما توانسته ایم ، قطعا شما نیز میتوانید.

بله. دوره پشتیبانی دارد و شما با دیدن و اجرای دوره اگر سوالی داشتید از طریق دایرکت اینستاگرام ما به نام @moshaver_aval_sho  سوالات را میپرسید و تیم ما در اسرع وقت پاسخگو خواهد بود.

به عنوان مدیر املاک مبتدی باید پایه و شالوده کار را قدم و قدم و اصولی یاد بگیرید. اگر کار را قدم به قدم یاد بگیرید ، شغل مشاوری املاک برایتان شیرین و لذت بخش خواهد بود و کم کم به درآمد خواهید رسید و افزایش درآمد خواهید داد.

ولی اگر نکات را به صورت جسته و گریخته یاد بگیرید، چون به درآمد نمیرسید ، از این کار ناامید و به زودی آن را رها خواهید کرد. اگر میخواهید دندانپزشک شوید ابتدا باید 6 سال دروس دانشگاهی رشته دندانپزشکی را بگذرانید. اگر میخواهید از شغل مشاوری املاک به درآمدهای عالی برسید ابتدا کار را قدم به قدم و درست یاد بگیرید. ابتدا آموزش ببینید ، بعد انتظار درآمد داشته باشید.

آیا به نظرتان هر 5 انگشت دستان شما به یک اندازه است؟ قطعا خیر. تمام مطالب دوره تجربه 13 ساله من است، و در این دوره هیچ نکته تست نشده و تئوری نخواهید پیدا کرد. این دوره در واقع میانبرهایی است که در ماه های اول به مقصد برسید

ما بیش از 5 سال است که سایت و پیج مشاور اول شو را تاسیس کرده ایم. و 1000 دانش آموخته داشته ایم. در این 3 سال پیج دائماً در حال رشد بوده . پیج ما از صفر فالور شروع کرده و امروز به اینجا رسیده است.

قطعا کسب و کاری که ریگی به کفش داشته باشد به موفقیت های روز افزون خود ادامه نمیدهد.

فقط در یک صورت از این دوره نتیجه نخواهید گرفت، اینکه دوره را تا انتها نبینید و چندین بار مرور نکنید و یا نکات را به درستی اجرا نکنید. آنقدر این مطالب را خودم و مشاورینم اجرا کرده ایم که برایمان تبدیل به قانون شده است. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید.

هیچ ماست زنی نمیگوید ماستم ترش است. گارانتی دوره های ما را بهتر است از زبان دانشجویانمان بشنوید. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید.

بله. پس از اتمام دوره در دایرکت اینستاگرام به پشتیبان پیام میدهید و از اتمام دوره تان خبر میدهید و پس از 90 روز کاری برایتان مدرک پایان دوره ارسال میشود.

بله. اگر در کلان شهر کار میکنید، اگر در شهر بزرگ کار میکنید، اگر در شهر کوچک کار میکنید، اگر در دهستان کار میکنید، اگر در روستا کار میکنید، این نکات دقیقا برای شماست. در این دوره شما اصول استخدام ، تیم سازی و جمع کردن نشست های اختلاف دار و نکات حقوقی را یاد میگیرید و هر جای ایران که باشید این اصول مشترک است.

دوره حدوداً  30 ساعت است. اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است.

اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کردید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

ما در دوره جامع سرپرست اول شو ، اصول استخدام ، تیم سازی و جمع کردن نشست های اختلاف دار و نکات حقوقی را یاد میگیرید و هر جای ایران که باشید و هر نوع ملکی که کار کنید، این اصول مشترک است.

تا حدی بلدم یعنی ماهاینه 15 تا 20 میلیون درآمد، که اگر اسنپ هم کار کنید این درآمد را کسب خواهید کرد. یک مدیر دپارتمان حرفه ای  ، ماهیانه حداقل 1.000.000.000 میلیارد تومان درامد دارد. اگر چنین درآمدهایی را ندیده اید یا نشنیده اید به شما پیشنهاد میکنم که سراغی از دپارتمان های مطرح  ایران بگیرید. پس خودتان را با عددهای سطح پایین راضی نکنید. این دوره به شما کمک میکند به یک مدیر واقعی تبدیل شوید.

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید. با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

از 2 طریق میتوانید این کار را انجام دهید. اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کنید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است. اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کنید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

ابتدا تمام دوره های ما را ببینید، حداقل روزی 2 تا 3 ساعت برای آموزش بگذارید. و در یک دفتر املاک به عنوان مشاور مشغول شید، تا رایگان سعی و خطا کنید و حرفه ای شوید. زمانی که کار را کامل یاد گرفتید و با نکاتی که اموزش دادم بارها به قرارداد رسیدید، دفتر املاک خودتان را تاسیس کنید تا بدون اتلاف پول و زمان به نتایج عالی برسید.

فرقی ندارد که یک مغازه 1 متر در 1 متر دارید یا یک دپارتمان با 1000 متر زیربنا. نکات این دوره اصولی است که در هر مقیاسی باشید در همان مقیاس برایتان درآمد کسب خواهد کرد.فقط دوره را بارها ببینید ، بنویسید و مرور کنید.

مدرس شخصی است که مطلبی را در جایی خوانده و آن را برای تدریس ارائه میکند و مطالب فقط جنبه تئوری دارند و مدرس هیچ گونه تجربه عملی و شخصی نسبت به آن مطلب ندارد.

مِنتور شخصی است که قبلا آن راه را رفته و کاملا به نتیجه رسیده است و تمام مطالبی که آموزش میدهد آزمون و خطا شده و تست شده است. در تمام طول آموزش ، مطالب، بینش و تجربه عملیِ من است و قطعا دانشجو با اجرای درست آن تکنیک ها به همان نتیجه ای خواهد رسید که من و مشاورینم رسیده ایم.

بعد از خرید دوره ها، پاسخ به سوالات شما، درروزهای کاری ،از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح تا 8 عصر و در روزهای 5 شنبه، ساعت 8 صبح تا 12 ظهر است. در روزهای تعطیل پشتیبانی نداریم و پاسخ به سوالات در اولین روز کاری انجام خواهد شد.

تردید نکنید با به پایان رساندن این دوره اگر نکات را به درستی اجرا کنید و در آن حرفه ای شوید، درآمد حداقل 500 میلیون به بالا در انتظارتان است و زندگی مالی خود را متحول خواهید کرد . پس همین الان برای تهیه دوره اقدام کنید و زندگی مالی خودتان ر ا بسازید

سرفصل های دوره جامع سرپرست اول شو

  • استخدام
  • چرا در استخدام باید دقت کرد؟؟
  • در چه سایت ها و اپلیکیشن هایی آگهی کنیم؟؟
  • متن آگهی چی بنویسم؟؟
  • سه متن خاص برای نوشتن آگهی
  • نحوه پاسخگویی به آگهی استخدام و جذب مشاور پشت تلفن
  • مشاور مبتدی استخدام کنیم یا حرفه ای؟
  • مصاحبه ی حضوری دو مرحله ای
  • نحوه مصاحبه اول و فرم مصاحبه اول
  • چرا مصاحبه دوم بسیار مهم است؟
  • نحوه مصاحبه دوم و فرم های مصاحبه دوم
  • چند نکته ناب در مورد استخدام
  • معیارهای استخدام منشی و کادر اداری
  • مزایا و معایب املاک داری و سرپرستی
  • درصدهای سرپرستی
  • چطور با شخص تازه وارد برخورد کنیم؟
  • در شروع کار کمیت بهتر است یا کیفیت؟؟
  • سه روز اول به مشاور چه چیزهایی آموزش بدیم؟
  • روز چهارم تا نهم چه نکاتی را به مشاور آموزش دهیم؟
  • مشاور مبتدی روی چه نوع فایل های کار کند؟
  • با مشاور مبتدی کارشناسی برویم یا نه؟
  • روز دهم چه نکاتی را به مشاور آموزش دهیم؟
  • با مشاور مبتدی سرویس برویم یا نه؟؟
  • آیا مشاور مبتدی ابتدا فقط باید اجاره کار کند؟
  • آیا مشاور مبتدی اجاره و فروش را همزمان کار کند؟
  • آیا کمک کنیم ، مشاور مبتدی در ماه اول به قرارداد برسد؟؟
  • آیا مشاور ها را شریک کنیم؟؟
  • جادوی جلسات هفتگی
  • چند روز در هفته جلسه هفتگی برگزار کنیم؟
  • در جلسات هفتگی راجع به چه موضوعاتی صحبت کنیم؟
  • با ذهنیت فقیر مشاور چه کنیم؟
  • آیا مشاور میتواند منطقه کاری خود را عوض کند؟
  • چه درصدهایی به مشاورها بدهیم؟
  • درصدهای شناور چیست؟
  • نحوه محاسبه کمیسیون اتحادیه
  • نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
  • آیا مالیات بر ارزش افزوده را از مشاور کم کنیم؟
  • تعیین باکس برای اطمینان از رفتن مشاور
  • چند درصد از هزینه دیوار را به مشاور بدهیم؟
  • آیا شیرینی حق مشاور است یا املاک هم در آن سهیم است؟
  • چند نکته بسیار حیاتی در تیم سازی
  • مدیران سنتی و سرویس پِرت
  • اهمیت فیش حقوقی
  • نمونه فیش حقوقی
  • نمونه برگه مساعده
  • برگه تعاون جهت پیشگیری از دور زدن همکار
  • نمونه برگه تعاون
  • نحوه کار کردن تیم با دلال و سرمایه گذار
  • بهترین مدیر و سرپرست دنیا از دید مشاور کیست؟
  • چند درصد از تیم روی متراژ بالا کار کنند؟
  • چرا باید نمودار واریزی داشته باشیم؟؟
  • نمونه نمودار واریزی
  • مشاور ها ،در چه ماه هایی و چگونه فایل یابی کوچه به کوچه انجام دهند؟
  • چرا مشاور مبتدی نباید فایل یابی کوچه به کوچه انجام دهد؟
  • برگه فایل زوم مشاوران چیست و چرا اهمیت دارد؟
  • معیار مَحَک سرپرست و مدیر چیست؟
  • دلایل افت واریزی تیم چیست؟؟
  • رهبر کیست و تفاوتش با مدیر چیست؟
  • آیا رهبری یک امر ذاتی است یا اکتسابی؟
  • کایزن در ژاپن به چه معناست؟
  • یک سرپرست کامل چه ویژگی های دارد؟
  • تِرکیدن اتاق به چه معناست؟
  • راهکاری ناب برای جلوگیری از تِرکیدن اتاق
  • راهکاری های منحصر به فرد برای حکومت بر قلب ها
  • راهکار ژاپنی ها برای حکومت بر قلب ها
  • کاریزما چیست و شخصیت کاریزماتیک کیست؟
  • مدیریت مشورتی چیست؟
  • راهکارهای شگفت انگیز برای وفادار و هوادارسازی مشاوران نسبت به خود
  • تبعیض عامل رفتن مشاور
  • چه کار کنیم که مشاور حس نکند که مورد تبعیض واقع شده است؟
  • چه کنیم که امین و مورد اعتماد مشاور باشیم؟
  • مهارت تحسین کردن به جا ، ویژگی یک رهبر بزرگ
  • کجا و چگونه تحسین کنیم؟
  • کجا و چگونه انتقاد کنیم ؟
  • فرهنگ اشتباه کردن چیست؟
  • چطور با اشتباهات زیردستان برخورد کنیم؟
  • ایده های منحصر به فرد برای مدیریت شعبه
  • نقش تابلوی قرارداد در شعبه
  • مدیریت عمودی چیست؟
  • در جلسات عمومی ماهانه چه نکاتی را مطرح کنیم؟
  • ایده های منحصر به فرد برای مدیریت رِنج
  • آموزش بر حسب نیاز خوب است یا نه؟
  • جابجایی دفتر داشته باشیم یا نه؟
  • نکات بسیار حیاتی در مورد جابجایی
  • چطور به مشاورین مرخصی دهیم؟
  • استراتژی انفجاری در آخر ماه
  • چه کنیم که مشاور سیر نشود؟
  • چه کنیم به عنوان مدیر سیر نشویم؟
  • چگونه به زیردستان خود انگیزه دهیم؟
  • نکات بسیار حیاطی در انگیزه دادن
  • آبا مشاور ننویس چطور برخورد کنیم؟
  • آیا به مشاور ننویس پول قرض بدهیم؟
  • قوانین اخراج کدامند؟
  • چه زمانی و چگونه اخراج کنیم؟
  • نکات بسیار حیاتی در ارتباط با همکار
  • چه کنیم که هر ماه واریزی عالی داشته باشیم؟
  • حرفه ای گری چیست و چطور حرفه ای باشیم؟
  • چه کنیم که مشاور شاخ نشود؟
  • چطور رئیس نباشیم؟
  • چه کنیم که زیر دستان در بلند مدت با ما کار کنند؟
  • حرص پول خوب است یا نه؟
  • اصطلاحات حقوقی ۱
  • عقد چیست؟
  • اقسام عقود ملکی و تعریف آن
  • بیع چیست؟
  • موجبات انحلال قرارداد کدامند؟
  • انفساخ چیست؟
  • تفاسخ چیست؟
  • فسخ چیست؟
  • شرایط اهلیت طرفین معامله
  • محجور کیست و به چند دسته تقسیم میشوند؟
  • صغیر کیست؟
  • سفیه کیست؟
  • مجنون کیست؟
  • قانون برای حمایت از محجورین چه راهکاری ارایه کرده؟
  • ولایت یعنی چه؟
  • وصایت یعنی چه؟
  • قیومت یعنی چه؟
  • خیار چیست؟
  • انواع خیارات و تعریف هر کدام از آن ها
  • اسقاط کافه خیارات یعنی چه؟
  • اصطلاحات حقوقی ۲
  • انواع مال کدامند؟
  • حق شُفعه چیست؟
  • حق انتفاع چیست؟
  • انواع حق انتفاع کدامند؟
  • حق ارتفاق چیست؟
  • تفاوت حق ارتفاق با حق انتفاع
  • پرونده کیفری یعنی چه؟
  • پرونده حقوقی یعنی چه؟
  • پرونده کیفری و پرونده حقوقی چه تفاوتی با هم دارند؟
  • معامله معارض چیست؟
  • تفاوت معامله معارض و فروش مال غیر
  • معامله فضولی چیست؟
  • معامله غیر نافذ چیست؟
  • تضامن و تضامنی به چه معناست؟
  • عرصه و اعیان ملک چیست؟
  • طِلق به چه معناست؟
  • اصطلاحات حقوقی ۳
  • تفاوت مبایعه نامه و قولنامه چیست؟
  • افراز چیست؟
  • تفکیک چیست؟
  • تقسیم چیست؟
  • تفاوت افراز و تفکیک چیست؟
  • دانگ به چه معناست؟
  • تعریف قوه قاهره
  • ظهرنویسی چیست؟
  • تعریف توابع ، منضمات و ملحقات
  • استیفا به چه معناست؟
  • غَش در معامله چیست؟
  • تعریف اصلاحی
  • تصرف عَدوانی به چه معناست؟
  • تعریف پارکینگ مزاحم و حق عبور
  • مُستحَدثات به چه معناست؟
  • مازاد رهنی یعنی چه؟
  • مُصَرَّح به چه معناست؟
  • تعریف اجاره به شرط تملیک
  • تفاوت تفویض و تنفیذ
  • مستحق للغیر کیست؟
  • بالمُناصفه یعنی چه؟
  • شُمول چیست؟
  • مدارک ملکی ۲
  • سند خوانی
  • بررسی کلمه به کلمه سند تک برگ
  • مدارک ملکی ۳
  • بنچاق چیست ؟
  • انواع بنچاق کدامند؟
  • بررسی نکات مهم در بنچاق
  • برگه پایان کار چیست؟
  • بررسی نکات مهم پایان کار که در قرارداد باید توجه شود
  • صورت مجلس تفکیکی چیست؟
  • بررسی نکات مهم در صورت مجلس تفکیکی
  • پروانه ساختمان چیست؟
  • آیا پروانه ساختمان برای مشاور املاک مهم است؟
  • بررسی کلمه به کلمه وکالت نامه ها
  • چطور وکالت نامه ها را استعلام کنیم؟
  • ارث
  • اصطلاحات مربوط به ارث
  • موجبات و طبقات ارث
  • موانع ارث
  • چه کسانی میتوانند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت بدهند؟
  • سهم زن در ارث
  • ثمنیه اعیانی
  • مهریه زن
  • سهم شوهر از ارث زن
  • سهم الارث هر یک از وراث در شرایط مختلف
  • وصیت
  • مبانی وصیت
  • نحوه محاسبه یک سوم مال متوفی
  • محرومیت از ارث
  • هبه
  • هبه عقد لازم است یا جایز؟
  • در چه شرایطی نمیتوان از هبه رجوع کرد؟
  • چند نکته در مورد هبه
  • هبه مهریه
  • رجوع از هبه به همسر
  • صلح
  • چرا صلح؟
  • اصلاحات مربوط به صلح
  • انواع صلح
  • مزایای صلح عمری
  • چند سوال راجع به صلح عمری
  • متن حقوقی بسیار مهم برای مبایعه نامه زمانی که ملک صلح شده است
  • فوت مصالح یا متصالح
  • توقیف اموال متصالح
  • هزینه نگهداری مورد صلح با کیست؟
  • قرارداد جُعاله
  • سه رکن جعاله
  • اقسام قرارداد جعاله
  • شرایط فسخ قرارداد جعاله
  • جمع کردن نشست ۱
  • کارهای پیش از نشست
  • جمع کردن نشست ۲
  • اتفاقات احتمالی در اتاق نشست
  • دبه کردن مالک و مشتری
  • همزمانی خرید و فروش مالک
  • مالک بدون سند در نشست
  • مشتری بدون پول نقد در نشست
  • تضمین بده ملکمو میفروشی
  • فعلا اومدیم صحبت کنیم
  • معامله فضولی در نشست
  • شاخ شدن مالک مشتری در اتاق نشست
  • مالک و مشتری سر به راه
  • جمع کردن نشست ۳
  • شروع انواع نشست
  • نشستی که مالک دبه کرده
  • نشستی که مشتری دبه کرده
  • شبیه سازی انواع دیالوگ های اتاق نشست
  • چطور اختلاف زیاد رو حل کنیم؟
  • چرا باید مالک و مشتری رو جدا کنیم؟
  • چند مرحله باید جدا کنیم؟
  • شبیه سازی انواع دیالوگ ها موقع جداسازی
  • جمع کردن نشست ۴
  • مراحل بعدی جداسازی مالک و مشتری
  • جداکردیم چی بگیم؟
  • چه زمان مالک و مشتری رو در رو کنیم؟
  • نقش مدیرمعاملات در جمع کردن نشست
  • به عنوان مدیرمعاملات چی بگیم؟
  • شیطنت های یک مشاور املاک دیگه، وسط نشست
  • آس آخر برای جمع کردن نشست
  • نشست دوم چیست؟
  • راهکارهای جمع کردن قرارداد در نشست دوم
  • نشست دومی که یه املاک دیگه یه بار نشست گذاشته
  • بیعانه بگیریم؟
  • توضیح قدم به قدم نوشتن مبایعه نامه
  • توضیح قدم به قدم بندهای قرارداد
  • چطور بند قراردهایی بنویسیم که گیر نیافتیم؟
  • پس از گرفتن امضا چه کارهایی را انجام دهیم؟
  • چه زمانی کمیسیون بگیریم؟
  • چک در قرارداد
  • نحوه قدم به قدم گرفتن کد رهگیری

مشتری های ما درباره ما چه می گویند

4.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

سلام. به همه دوستان وسروران عزیز آن شاء الله که بتونیم دوره رو با موفقیت پشت سر بگذرونیم وخیروبرکت وارد کسب و کارمون بشه

خلیل آبی

ما قطعا در دوره های آموزشی مشاور اول شو درست آموزش دیده و بزودی در کار خودمون مثل الماس خواهیم درخشید.

💥کسی که در آفتاب کار می‌کنه حق داره تو سایه استراحت کنه💥

علی احمدی

دوره خیلی کاربردی بود ممنونم استاد