دوره مشاور اول شو جامع ترین دوره آموزش املاک برای مشاورین و مدیران املاک است. کامل ترین نکته های حوزه بازاریابی و فروش ملک و بستن قرارداد و … این تکنیک ها و نکات کاملا کاربردی است و قابل استفاده در تهران و شهرستان ها در این دوره به صورت کامل آموزش داده شده است.

شغل مشاوری املاک یکی از 5 شغل پردرآمد دنیاست. با توجه به شرایط تورمی کشور ایران، که درآمدها معمولا با دخل و خرج هماهنگ نیست، و خط فقر بالای 50 میلیون در ماه است، و با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل از جمله مشاغل کارمندی، پتانسیل افزایش درآمد را ندارند، شغل مشاوری املاک شغلی است که چنین پتانسیلی را دارد و هرقدر بیشتر یاد بگیرید بیشتر درآمد خواهید داشت.

دوره آموزشی مشاور اول شو

در شغل مشاوری املاک شما در ابتدا به عنوان مشاوری که در یک دفتر املاک مشغول به کار است، سرمایه مالی نمیگذارید ولی اگر حرفه ای شودید می توانید به درآمد های تا 500 میلیون به بالا در یک ماه کسب کنید که در کمتر مشاغلی چنین امکانی است. تنها سرمایه ای که نیاز دارید ذهنتان است. باید در این شغل با شش دانگ حواس کار کنید.

در شغل مشاوری املاک شما هر روز با افراد جدید سر و کار دارید و علاوه بر کسب تجربه، کار کردن برایتان خسته کننده و ملال آور نمیشود.

 

در شغل مشاوری املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود (خرید مِلک) به شما نیاز دارند. از کارگر ساده تا کارخانه دار، از نظافتچی بیمارستان تا پزشکان و رییس بیمارستان، از  آبدارچی تا رئیس شرکت و … پس به خودتان افتخار کنید که قادر به تامین نیازهای همه اقشار جامعه هستید.

در شغل مشاوری املاک شما سرمایه مالی نمیگذارید ولی درآمد های تا چند صد میلیون میتوانید کسب کنید که در مشاغل دیگر چنین امکانی نیست.تنها سرمایه ای که نیاز دارید ذهنتان است. باید در این شغل با شش دانگ حواس کار کنید.در شغل مشاوری املاک شما هر روز با افراد جدید سر و کار دارید و علاوه بر کسب تجربه، کار کردن برایتان خسته کننده و ملال آور نمیشود.

در شغل مشاوری املاک, همه افراد جامعه برای بزرگترین خرید زندگی خود (خرید مِلک) به شما نیاز دارند. از کارگر ساده تا کارخانه دار، از نظافتچی بیمارستان تا پزشکان و رییس بیمارستان، از  آبدارچی تا رئیس شرکت و … پس به خودتان افتخار کنید که قادر به تامین نیازهای همه اقشار جامعه هستید.

دوره جامع مشاور اول شو 5 میلیون 650 هزار تومان 

با تخفیف  3 میلیون 700 هزار تومان تقدیم میکنیم.

دو دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو با هم 11 میلیون و 300 هزار تومان

با تخفیف 6 میلیون 480 هزار تومان  تقدیم میکنیم.

داستان شکل گیری دوره جامع مشاور اول شو

از آنجایی که خود سال 1390 شروع به شغل مشاوری املاک کردم، و شخص مناسبی نبود تا به من آموزش املاک بدهد، اوایل، ترفندها و تکنیک های این شغل را بسیار سخت یاد گرفتم و به درآمد رسیدم . از آنجایی که قبلا هم مدرس زبان انگلیسی بوده ام و به تدریس بسیار علاقه داشتم، تصمیم گرفتم اگر روزی در شغل مشاوری املاک حرفه ای شدم به جوان های کشورم و به هم صنفی هایم کمک کنم تا آینده مالی خود را بسازند و در مقابل خانواده سربلند و روسفید باشند و کمک کنم که صنف املاک از حالت سنتی خود خارج شود.

دوره جامع مشاور اول شو برای چه کسانی مفید است؟

  1. برای مدیرانی که میخواهند به روز شوند و با مِتُد روز دنیا و اصول بازاریابی نوین ،فروششان را حداقل 10 برابر کنند و با همان مِتُد قصد آموزش به مشاورینشان را دارند.
  2. برای کسانی که تازه وارد شغل مشاوری املاک شده اند.
  3. برای کسانی که در آینده قصد ورود به این صنف را دارند.
  4. برای مشاورینی که مدتی است وارد شغل مشاوری املاک شده اند ولی نتیجه نگرفته اند.
  5. برای مشاورینی که مدتی است وارد شغل مشاوری املاک شده و کم و بیش نتیجه گرفته اند و در تلاش اند تا درآمدشان را ده برابر کنند.
  6. برای مشاورینی که حرفه ای هستند و به دنبال افزایش درآمد و بی رقیب شدن در منطقه کاری خود و بی رقیب شدن بین همکاران هستند.

 

اطلاعات کلی دوره جامع مشاور اول شو در یک نگاه

مِنتور: دکتر مسعود داداشی

دانشجوی دوره دکتری بازاریابی بین الملل

مدت زمان محصول: حدود 30 ساعت آموزش کاربردی مختص بازار مسکن ایران

( 20 جلسه حدود 90 دقیقه ای  )

محل برگزاری: دوره به صورت ویدیوهای ضبط شده است و شما بدون محدودیت مکانی و زمانی و از طریق نرم افزار اسپات پلیر میتوانید آموزش ببینید.

دسترسی به محض ثبت نام

فایل ویدئوها به صورت حفاظت شده

 پاسخ به سوالات متداول

دقیقا دوره جامع مشاور اول شو  برای کسانی طراحی شده است که تازه کار هستند و قصد رسیدن به درآمدهای رویایی را دارند. این دوره از اولین پله که همان آشنایی با شغل املاک و منطقه شناسی است شروع شده و در عرض حدود 30 ساعت  شما را تبدیل به یک مشاور فوق حرفه ای میکنید. تمام نکاتی که برای رسیدن به درآمد حداقل 500 میلیون نیاز دارید در این دوره به شما آموزش داده میشود. به این چنین درآمدهایی میرسید در صورتی که دوره ها چندین بار ببینید و حرفه ای شوید.

99% مطالب گفته شده در دوره ، با فروش زمین و باغ مشترک است. شما اگر اصول فروش مِلک را یاد بگیرید، در فروش هر نوع مِلکی موفق خواهید بود.

هر شخصی حتی حرفه ای نیاز به، به روز رسانی خود دارد. اگر خود را به روز نکنید به زودی جوان ها شما را پشت سر خواهند گذاشت. دوره جامع مشاور اول شو طبق اصول بازاریابی نوین طراحی شده است. نکاتی را در این دوره خواهید شنید که قبلا در جای دیگر نشنیده اید و بسیار کاربردی و ردنشدنی هستند. اگر قصد دارید درآمد خود را چند برابر کنید و در بین همکاران خود بی رقیب و دست نیافتنی باشید ، این دوره را به شما پیشنهاد میکنم.

من چند سال متمادی ، جزء مشاور اول های چند دپارتمان مطرح تهران بودم و نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود تماما عَمَلی و کاربردی و تست شده است. نکته ای در این دوره پیدا نخواهید کرد که جنبه تئوری داشته و تست نشده باشد. بسیاری از نکاتی که در این دوره آموزش داده اند ، منحصر به فرد است و قبلا در دوره ای دیگر نشنیده اید و کاملا برایتان تازگی دارد. من رشته تخصصی ام بازاریابی در مقطع دکتری است و نکاتی را که آموزش داده اند ترکیبی از علم بازاریابی نوین و کَفِ بازار هست.

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید. با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

نسبت به نکاتی که در این دوره آموزش داده میشود که منحصر به فرد است و در جای دیگر پیدا نخواهید کرد  و 13 سال تجربه خالص کفِ بازار مسکن ، این دوره باید قیمتی بین 500 تا 600 میلیون تومان داشته باشد. پس نه تنها این دوره گران نیست بلکه در واقع رایگان است. دانشجویانی داشته ایم که فقط با یک نکته از این دوره به درآمد چند صد میلیون در یک ماه رسیده است.  نکات ، بینش هایی است که من در عرض 13 سال که مشغول به کار مشاوری املاک هستم ، به دست آورده اند. دوره را به دید سرمایه گذاری روی خود ببینید. دوره ای که با اجرای درست تکنیک ها و حرفه ای شدن در آن ، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه خواهید رسید. آیا درآمد حداقل 500 میلیون در ماه ، ارزش چنین سرمایه گذاری را ندارد؟

خیر. دوره ها به صورت حفاظت شده است . بعد از ثبت نام به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در  نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

فرصت مناسب هرگز فرا نخواهد رسید. دقیقا چون توان پرداخت چنین دوره ارزانی را ندارید باید این دوره را تهیه کنید. اگر یک بار برای همیشه در چنین دوره ای شرکت کنید و آموزش ببینید، پول و توان مالیِ کافی برای برآورده کردن تمام خواسته هایتان را خواهید داشت. بارها بسیاری از بزرگان برای آموزش و سرمایه گذاری روی خود ، قرض گرفته اند و از آموزش هایی که فرا گرفتند پول چند صد برابر کسب کرده و مبلغ قرض شده را پس دادند. این یعنی فکر اقتصادی ، این یعنی هوش مالی. خودم به شخصه سالیانه چند صد میلیون تومان هزینه آموزش پرداخت میکنم. به نظرتان چرا؟ چون بازگشت سرمایه گذاری آموزش 1 به 100 است. تنها نوع سرمایه گذاری است که اگر 1 بگذارید در کوتاه مدت 100 برمیدارید. تمام بازارهای مالی را بررسی کرده ام. هیچ سرمایه گذاری چنین بازگشت سرمایه ای را در کوتاه مدت ندارد. این جمله را با آب طلا در صفحه ذهنتان حک کنید:

فاصله بین درآمدی که امروز دارید و درآمدی که دوست دارید داشته باشید فقط و فقط یک چیز است. چیزهایی که هنوز بلد نیستید.

البته شاید این جمله را سال ها بعد درک کنید.

دقیقا چون بازارتان خراب است باید این دوره را تهیه کنید. چون بسیاری از مشاورها در همین بازاری که شما برچسب خراب رویش میزنید در حال کسب درآمد حداقل 500 میلیون در ماه هستند. پس اگر شما چنین درآمدی ندارید، چون نخواستید و یا عِلمَش را نداشتید. چیزی به نام بازار بد نداریم. بازار یا خوب است یا عالی. تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که هنوز بلد نیستید .همیشه به خاطر بسپارید که مشاور اول ها در همه حال تشنه فراگیری نکات جدید هستند.

قطعاً میتوانید. تمام نکاتی که در دوره جامع مشاور اول شو توضیح داده شده، آنقدر، توسط خودم و مشاورهتایم در عرض 13 سال تست شده که نتایج آن برایم تبدیل به قانون شده است . هیچ نکته تئوری و اثبات نشده ای در این دوره پیدا نخواهید کرد و قطعا با اجرای درست تکنیک ها و حرفه ای شدن ذر ان ها، به درآمد حداقل 500 میلیون در یک ماه خواهید رسید.

صد در صد میتوانید به نتیجه برسید. بسیاری از مشاورهای موفق خانم در صنف املاک مشغول به کار هستند که به درآمد 500 میلیون در ماه رسیده اند و حتی از بسیاری از آقایان مشغول در این صنف پردرآمدتر هستند. به علاوه در مواردی چون خانم ها باظرافت تر و دقیق تر از آقایان هستند به آن ها اعتماد بیشتری نیز میشود. کافی ست نکات را مو به مو آموزش ببینید اجرا کنید و دقیقا به همان نتایجی که من و مشاورهایم رسیده ایم ،شما نیز برسید.

اگر نکات را مو به مو آموزش ببینید، تمام جلسات دوره جامع مشاور اول شو را ببینید و اجرا کنید و در اجرای تکنیک ها حرفه ای شوید، به درآمد حداقل 500 میلیون در ماه میرسید. دانشجویانی داشته ایم که به درآمد 900 میلیون در ماه هم رسیده اند ، فقط با یک فروش متراژ بالا در ماه. پس اگر آن ها توانسته اند پس شما نیز میتوانید.

رکود یک کلمه عامیانه و کلیشه ای است که توسط عوام استفاده میشود. کسانی که کم کاری، به روز نشدن و آموزش ندیدن خود را گردن بازار می اندازند و نمیخواهند قبول کنند که اشتباه کرده اند و عقب مانده اند و میدان را به جوان ترها داده اند، جوان هایی که ده برابرِ آن ها درآمد دارند. در حالی که در همان شرایطِ بازار ، افرادی هم بوده اند که وضعیت مالی شان را از یک به صد رسانده اند و آینده خود و خانواده شان را تضمین کرده اند. بازار دائماً درحال تغییر است و اگر شما تغییر نکنید و آموزش نبینید به آن دسته عوام ملحق میگردید و به زودی نظاره گرِ پیشرفت هم دوره ای های خود خواهید بود.

دوره پشتیبانی دارد و شما با دیدن و اجرای دوره اگر سوالی داشتید از طریق دایرکت اینستاگرام ما به نام @moshaver_aval_sho  سوالات را میپرسید و تیم ما در اسرع وقت پاسخگو خواهد بود.

خیر. دوره ها به صورت حفاظت شده است . اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است. اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کردید، بعد از ثبت نام به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

50 % شاید بتوانید. ولی 50 % خیر. مطالب دوره تلفیق تجربیات 13 ساله خودم و آموزش  هایی است که به صورت جانبی گذرانده ام و هم اکنون دانشجوی دوره دکتری بازاریابی بین الملل هستنم. به نظر شما صرف مبلغ کمی برای آموزش این دوره، بهتر از صبر 13 ساله نیست که اگر این مطالب را فرا بگیرید یا فرا نگیرید؟

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید. با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

شغل املاک شغلی است که فقط با استمرار ، تمرین و تکرار به نتیجه خواهید رسید. چه بسیار مشاورینی که سرزبان داشته اند ولی استمرار و پیگیری نداشته اند، تنبل بوده اند، و نتایج کم و مقطعی گرفته اند و حتی از این کار بیرون رفته اند  و چه بسیار افرادی که درون گرا بوده اند ، سرزبان نداشته اند ولی استمرار و سماجت در کار داشته اند و ادامه دادند و درآمدهای ده برابر بیشتر از کسانی دارند که روز اول خوش سر و زبان تر بوده اند کسب کرده اند.

شغل املاک شغلی است که اگر مکالماتی که بین مالک و مشاور ، بین مشتری و مشاور رد و بدل میشود را حفظ و اجرا کنید به نتایج عالی میرسید. که تمام این مکالمات را در دوره جامع مشاور اول شو شبیه سازی کرده ایم و در اختیارتان نهاده ایم.

بله امیدهای بسیار زیادی هست. از آنجایی که از ابتدا کار را به صورت اصولی یاد نگرفته اید و کسانی را الگو قراردادید که خودشان در مرحله سعی و خطا بوده اند، به همین دلیل نتیجه نگرفته اید و ناامید شده اید.  اگر کار را اصولی و قدم به قدم با ما یاد بگیرید و تکنیک ها را درست اجرا کنید در مدت زمان کوتاهی، درآمدهای حداقل 500 میلیون در یک ماه منتظرتان است. اگر ما توانسته ایم ، قطعا شما نیز میتوانید.

بله. دوره پشتیبانی دارد و شما با دیدن و اجرای دوره اگر سوالی داشتید از طریق دایرکت اینستاگرام ما به نام @moshaver_aval_sho  سوالات را میپرسید و تیم ما در اسرع وقت پاسخگو خواهد بود.

به عنوان مشاور مبتدی باید پایه و شالوده کار را قدم و قدم و اصولی یاد بگیرید. اگر کار را قدم به قدم یاد بگیرید ، شغل مشاوری املاک برایتان شیرین و لذت بخش خواهد بود و کم کم به درآمد خواهید رسید و افزایش درآمد خواهید داد. ولی اگر نکات را به صورت جسته و گریخته یاد بگیرید، چون به درآمد نمیرسید ، از این کار ناامید و به زودی آن را رها خواهید کرد. اگر میخواهید دندانپزشک شوید ابتدا باید 6 سال دروس دانشگاهی رشته دندانپزشکی را بگذرانید. اگر میخواهید از شغل مشاوری املاک به درآمدهای عالی برسید ابتدا کار را قدم به قدم و درست یاد بگیرید. ابتدا آموزش ببینید ، بعد انتظار درآمد داشته باشید.

آیا به نظرتان هر 5 انگشت دستان شما به یک اندازه است؟ قطعا خیر. تمام مطالب دوره تجربه 13 ساله من است، و در این دوره هیچ نکته تست نشده و تئوری نخواهید پیدا کرد. این دوره در واقع میانبرهایی است که در ماه های اول به مقصد برسید

ما بیش از 5 سال است که سایت و پیج مشاور اول شو را تاسیس کرده ایم. و 1000 دانش آموخته داشته ایم. در این 3 سال پیج دائماً در حال رشد بوده . پیج ما از صفر فالور شروع کرده و امروز به اینجا رسیده است.

قطعا کسب و کاری که ریگی به کفش داشته باشد به موفقیت های روز افزون خود ادامه نمیدهد.

فقط در یک صورت از این دوره نتیجه نخواهید گرفت، اینکه دوره را تا انتها نبینید و چندین بار مرور نکنید و یا نکات را به درستی اجرا نکنید. آنقدر این مطالب را خودم و مشاورینم اجرا کرده ایم که برایمان تبدیل به قانون شده است. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید.

هیچ ماست زنی نمیگوید ماستم ترش است. گارانتی دوره های ما را بهتر است از زبان دانشجویانمان بشنوید. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های ما شرکت کرده اند، میتوان به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید.

بله. پس از اتمام دوره در دایرکت اینستاگرام به پشتیبان پیام میدهید و از اتمام دوره تان خبر میدهید و پس از 90 روز کاری برایتان مدرک پایان دوره ارسال میشود.

بله. اگر در کلان شهر کار میکنید، اگر در شهر بزرگ کار میکنید، اگر در شهر کوچک کار میکنید، اگر در دهستان کار میکنید، اگر در روستا کار میکنید، این نکات دقیقا برای شماست. در این دوره شما اصول فروش ملک را یاد میگیرید و هر کجا که باشید این اصول کارایی دارد.

دوره حدوداً  30 ساعت است. اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است. اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کردید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

ما در دوره جامع مشاور اول شو ، اصول فروش را آموزش میدهیم که اگر یاد بگیرید هر نوع ملکی را میتوانید بفروشید اعم از ویلا، زمین، باغ، آپارتمان و …

تا حدی بلدم یعنی ماهاینه 15 تا 20 میلیون درآمد، که اگر اسنپ هم کار کنید این درآمد را کسب خواهید کرد. یک مشاور اول واقعی ای در یک دپارتمان ، ماهیانه حداقل 1.400.000.000 میلیارد تومان واریزی دارد و حدود 700.000.000 تومان حقوق میگیرد. اگر چنین درآمدهایی را ندیده اید یا نشنیده اید به شما پیشنهاد میکنم که سراغی از مشاور اول های دپارتمان های بزرگ ایران بگیرید. پس خودتان را با عددهای سطح پایین راضی نکنید. این دوره به شما کمک میکند به یک مشاور اول واقعی تبدیل شوید.

اگر مدیر املاک هستید، یا قصد راه اندازی دفتر املاک را دارید، یا سرپرست دپارتمان هستید باید هر 2 دوره مشاور اول شو و سرپرست اول شو را تهیه کنید. با دوره مشاور اول شو، اصول حرفه ای فروش ملک را یاد میگیرید و مطابق همان دوره اصول فروش را به مشاورینتان باید آموزش دهید. با دوره سرپرست اول شو نیز اصول استخدام، تیم سازی ، رهبری و تکنیک های جمع کردن نشست های اختلاف دار و مبایعه نانمه نویسی را یاد میگیرید

از 2 طریق میتوانید این کار را انجام دهید. اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کنید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است. اگر از طریق اینستاگرام دوره ها را تهیه کنید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لاینس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند تلوزیون دوره را میتوانید تماشا کنید.

مدرس شخصی است که مطلبی را در جایی خوانده و آن را برای تدریس ارائه میکند و مطالب فقط جنبه تئوری دارند و مدرس هیچ گونه تجربه عملی و شخصی نسبت به آن مطلب ندارد.

مِنتور شخصی است که قبلا آن راه را رفته و کاملا به نتیجه رسیده است و تمام مطالبی که آموزش میدهد آزمون و خطا شده و تست شده است. در تمام طول آموزش ، مطالب، بینش و تجربه عملیِ من است و قطعا دانشجو با اجرای درست آن تکنیک ها به همان نتیجه ای خواهد رسید که من و مشاورینم رسیده ایم.

بعد از خرید دوره ها، پاسخ به سوالات شما، درروزهای کاری ،از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح تا 8 عصر و در روزهای 5 شنبه، ساعت 8 صبح تا 12 ظهر است. در روزهای تعطیل پشتیبانی نداریم و پاسخ به سوالات در اولین روز کاری انجام خواهد شد.

موضوعات دوره جامع مشاور اول شو

تردید نکنید با به پایان رساندن این دوره اگر نکات را به درستی اجرا کنید و در آن حرفه ای شوید، درآمد حداقل 500 میلیون به بالا در انتظارتان است و زندگی مالی خود را متحول خواهید کرد . پس همین الان برای تهیه دوره اقدام کنید و زندگی مالی خودتان ر ا بسازید


فقط ۲۰ هفته با ما باشید بعد از آن نتایج ، شما را شگفت زده خواهد کرد.

  • منطقه شناسی
  • نکات مهم در منطقه شناسی
  • چرا جهت شناسی ملک؟
  • ملک جنوبی ، شمالی، شرقی ، غربی
  • چرا جهت شناسی واحد؟
  • ملک شمالی جنوبی، شمالی شمالی، جنوبی شمالی، جنوبی جنوبی، شرقی، غربی
  • محاسن و معایب ملک های شرقی و غربی و شمالی و جنوبی
  • ترتیب مرغوبیت واحدها
  • ملک دوبر
  • ملک سه نبش
  • ملک دوکله
  • فایل چیست؟
  • طرق پیدا کردن فایل
  • فایل یابی میدانی
  • انواع فایلینگ
  • باشگاه مشتریان
  • نحوه و ادبیات تماس با فایل های مالکین
  • تخلیه اطلاعاتی مالک
  • ۵ راه متقاعد کردن مالک برای گرفتن کارشناسی و بازدید
  • قانون ۳۰ کارشناسی
  • کارشناسی واحد چیست؟؟
  • چرا کارشناسی واحد؟؟
  • نکات مهم در کارشناسی
  • انواع نماهای ساختمانی
  • نماهای قدیمی
  • نماهای جدید(کلاسیک،ترکیبی،مدرن)
  • مشخصات نما کلاسیک
  • مشخصات نما ترکیبی
  • مشخصات نما مدرن
  • مشخصات نما کامپوزیت
  • معرفی انواع سنگ های نما و تفاوت های آن ها
  • معرفی معروفترین سنگ های تراورتن
  • معرفی معروفترین سنگ های گرانیت
  • معرفی معروفترین سنگ های مرمریت
  • نحوه خواندن کنتور برق
  • معرفی انواع آشپزخانه
  • آشپزخانه جزیره
  • انواع کابینت
  • آشپزخانه فرنیش چیست؟؟
  • آپارتمان فرنیش چیست؟؟
  • فول فرنیش
  • نیمه فرنیش
  • انواع برند فول فرنیش
  • آشپزخانه کثیف چیست؟؟
  • انواع شیرآلات
  • معروفترین برندهای شیرآلات ایرانی
  • معروفترین برندهای شیرآلات خارجی
  • تفاوت فر برقی و مایکروفر
  • توستر
  • سولاردم
  • معروفترین برندهای گاز رومیزی، هود ، مایکروفر، ایرانی
  • معروفترین برندهای گاز رومیزی هود، مایکروفر خارجی
  • نکات مهم در کارشناسی هال و پذیرایی
  • انواع نقشه ها در هال و پذیرایی
  • جکوزی و انواع آن
  • فواید جکوزی
  • سونا و انواع آن
  • فواید سونا
  • حمام مستر و انواع آن
  • لاندری و انواع آن
  • انواع اتاق خواب
  • کارشناسی مالک چیست؟
  • چرا کارشناسی مالک؟
  • نحوه متقاعد سازی مالک برای عدم همزمان کردن خرید و فروش
  • پارکینگ باکس چیست؟
  • پارکینگ مزاحم چیست؟
  • پارکینگ اختصاصی چیست؟
  • پارکینگ مشاع چیست؟
  • دفتر کارشناسی
  • دفتر فایل
  • دفتر مشتری
  • زوم کردن به چه معناست؟؟
  • چرا باید زوم کنیم؟؟
  • نحوه مونوپل کردن فایل
  • نحوه درست عکس برداری از تک تک اجزای آپارتمان
  • قیمت کارشناسی چیست؟؟
  • فرق کلید خورده و نخورده
  • نحوه قیمت گذاری مناطق زیر ۲۰ میلیون
  • تاثیر هر سال ، در قیمت آپارتمان
  • تاثیر آسانسور در قیمت آپارتمان
  • تاثیر تجاری در قیمت آپارتمان
  • تاثیر مدرسه، مسجد ، اتوبان، تالار، رودخانه در قیمت آپارتمان
  • تاثیر انباری در قیمت آپارتمان
  • تاثیر پارکینک در قیمت آپارتمان
  • تاثیر بازسازی یا نیاز به بازسازی در قیمت آپارتمان
  • فرمول های قیمت گذاری آپارتمان
  • نحوه قیمت گذاری مناطق بالای ۲۰ میلیون
  • شکاندن قیمت یعنی چه؟
  • نحوه درست شکاندن قیمت برای بار اول
  • نحوه درست شکاندن قیمت برای بار دوم
  • نحوه درست آگهی نویسی در دیوار
  • نحوه پاسخگویی به آگهی
  • تیتر های کاربردی برای اگهی نویسی
  • ۱۰۰ نکته در حیاتی در سرویس دادن
  • نحوه برخورد با همسایه
  • نحوه درست اعلام قیمت
  • نحوه متقاعد سازی مشتری روی قیمت
  • جو دادن چیست؟
  • نحوه جو دادن پشت تلفن
  • نحوه جو دادن بعد از پسندیدن مشتری
  • نحوه جلوگیری ارتباط مالک و مشتری
  • ایرادات مشتری
  • معایب ، محاسن و نحوه فروش طبقه اول
  • معایب، محاسن و نحوه فروش طبقه آخر
  • نحوه فروش طبقه سوم بدون آسانسور
  • نحوه فروش طبقه چهارم بدون آسانسور
  • نحوه فروش روبروی مدرسه
  • نحوه فروش روبروی مسجد
  • نحوه فروش روبروی رودخانه
  • نحوه فروش روبروی زمین خالی
  • نحوه فروش روبروی مراکز
  • نحوه فروش روبروی پارک و فضای سبز
  • نحوه فروش پایین تجاری
  • نحوه فروش در مجتمع ها
  • نحوه فروش روبروی اتوبان
  • نحوه فروش روبروی همکف
  • نحوه فروش روبروی تالار عروسی
  • نحوه فروش کنار دکل فشار قوی
  • کوبیدن مشتری چیست؟
  • چرا کوبیدن مشتری؟
  • دیالوگ های مشاور و مشتری در کوبیدن
  • نحوه گذاشتن مشتری در عمل انجام شده
  • معرفی چند کتاب عالی در زمینه فروش
  • متقاعدسازی ، کوبیدن و نشست
  • دیالوگ های متقاعد سازی مشتری
  • روش ارایه راهکار به مشتری
  • انواع راهکار برای خرید مشتری
  • بستن سرویس چیست؟
  • بستن سرویس در بازار رونق
  • بستن سرویس در بازار رکود
  • معرفی چند کتاب عالی در زمینه فروش
  • نشست چیست؟
  • مدارک لازم برای نشست
  • کمیسیون  چیست؟
  • چرا کمیسیون ؟؟
  • مقدمه چینی برای طی کردن کمیسیون ؟
  • نحوه جلوگیری از دبه کردن مالک
  • نحوه شکم سیری صحبت کردن با مالک
  • نحوه حرفه ای طی کردن کمیسیون 
  • متقاعدسازی مالک برای گرفتن کمیسیون 
  • زمان مناسب برای طی کردن کمیسیون 
  • مدت چانه زنی برای کمیسیون 
  • بیع اول خریدار
  • نقش مدیر قرارداد در گرفتن کمیسیون 
  • رفتار مصرف کننده
  • آنالیز کردن خریدار چیست؟؟
  • چرا آنالیز خریدار؟؟
  • چطور مشتری را آنالیز کنیم؟؟
  • جو دادن به مشتری ، هنگامی که هنوز فایلی ندارید
  • پاسخ ۳۰ سوال به رفتار مصرف کننده
  • اگر مشتری واحد برای فروش دارد بازدید ندهیم؟
  • چطور تشخیص دهیم مشتری ، خریدار واقعی هست؟
  • چرا صبح ها مشتری ها، به تلفن پاسخ نمیدهند؟
  • آیا صبح زود و سرظهر با مشتری تماس بگیریم؟؟
  • هنگامی که مشتری زمان برای فکر کردن میخواهد، چه کنیم؟؟
  • آیا مشتری که چند ماه در بازار هست، خریدار نیست؟
  • چرا مشتری ها تماس میگیرند ، ولی برای بازدید نمی آیند؟
  • آیا همه مشتری ها باید با تک سرویس از ما بخرند؟؟
  • چرا آگهی دیوارمان بازدید دارد ولی زنگ خور ندارد؟؟
  • آیا مشتری که بدقول است، خریدار نیست؟
  • آیا مشتری همیشه بودجه آخرش را به ما میگوید؟
  • چرا مشتری بعد از سرویس ، جواب تلفن نمیدهد؟
  • آیا مشتری که فقط سالن پرده خور میخواهد خریدار نیست؟
  • آیا تمام بودجه مشتری باید نقد باشد، تا به او بازدید بدهیم؟
  • چطور بودجه آخر مشتری را از زیر زبانش بکشیم؟؟
  • مشتری های حضوری بهترند یا مشتری های دیوار و شیپور؟
  • آیا مشتری خانمی که شماره خودش را نمیدهد، و شماره همسرش را میدهد خریدار نیست؟
  • مشتری دارم که ۴ بار واحد را دیده، ولی برای نشست نمی آید، چه کنم؟
  • با مشتری که قصد دور زدن دارد چه کنم؟
  • اگر مالک و مشتری همشهری، همکار یا آشنا درآمدند چه کنیم؟
  • آیا به همه مشتری های متراژ پایین باید جو بدیم؟
  • چرا مشتری های متراژ بالا جو پذیر نیستند؟
  • آیا مشتری که روی هر واحدی یک ایراد میگذارد خریدار هست؟ مجددا به او فایل معرفی کنیم؟
  • آیا مشتری که بدون همسرش می آید خریدار هست؟؟
  • مشتری میگوید قیمت را تمام کن ، بعد نشست بگذار. چه کنم؟؟؟
  • با مشتری که در ابتدا میگویید بودجه نقد است، ولی به نشست میرسد میگوید ملک برای فروش دارم ، چه کنم؟
  • مشتری ها خریدار نیستند، فقط برای بازدید می آیند ولی نمیخرند، چه کنم؟؟
  • آیا مشتری که ملک را در نور روز میخواهد ببیند بازدید بدهم؟؟
  • آیا مشاور همیشه باید به خریدار زنگ بزند و پیگیری کند یا اجازه دهیم خریدار خودش تماس بگیرد؟
  • آیا مشتری که بازدید مجدد خواست، بازدید بدهیم؟
  • چطور اعتماد مشتری را جلب کنیم؟؟

 

  • بازدید مجدد
  • آیا به مشتری بازدید مجدد بدهیم؟
  • نکات بسیار حیاتی در بازدید مجدد
  • شخص سوم
  • چطور با شخص سوم برخورد کنیم؟؟
  • سرمایه گذار کیست؟
  • انواع سرمایه گذار
  • نکات بسیار حیاتی در فروش به انواع سرمایه گذار
  • پیش خرید
  • اصطلاحات پرکاربرد در پیش خرید
  • محاسن پیش خرید که هر مشاوری باید به مشتری بگوید
  • معایب پیش خرید از دید مشتری و نحوه توجیه آن
  • عوامل بسیار موثر در فروش واحدهای پیش فروش
  • معرفی چند کتاب بی نظیر در مورد فروش
  • فروش ۳، ۴ و ۵ خوابه
  • چرا باید متراژ بالا بفروشیم؟
  • مشتری متراژ بالا ناز داره، دردسر داره، بخر نیست، بهتر نیست متراژ کوچیک کار کنیم؟؟
  • ۱۸ راز در فروش متراژ بالا که کسی قبلا به شما نگفته…..
  • در ماه چند آگهی متراژ بالا بزنیم و تناسبش چیه؟
  • من آدم فروش متراژ بالا نیستم، چه کنم؟
  • دور خوردن
  • 5 دلیل برای اینکه چرا مالک و مشتری مشاور را دور بزنند
  • چه کنیم که دور نخوریم
  • 17 راه حل ناب برای جلوگیی از دور خوردن
  • وام مسکن چیست و چرا وام مسکن؟
  • انواع وام مسکن کدامند؟
  • وام مسکن یکم چیست و چه کسانی میتوانند آن را بگیرند؟
  • سقف تسهیلات وام مسکن یکم برای شهرهای مختلف
  • وام اوراق چیست و چه کسانی میتوانند آن را بگیرند؟
  • اقدامات لازم برای اخذ وام اوراق
  • سقف تسهیلات وام اوراق برای شهرهای مختلف
  • وام جعاله چیست و چه کسانی میتوانند آن را بگیرند؟
  • وام ترکیبی چیست و چه کسانی میتوانند آن را بگیرند؟
  • سقف تسهیلات وام ترکیبی برای شهرهای مختلف
  • وام مسکن جوانان چیست و چه کسانی میتوانند آن را بگیرند؟
  • سقف تسهیلات وام مسکن جوانان برای شهرهای مختلف
  • برای دریافت وام های مسکن چه ضامن هایی نیاز است؟
  • مدارک لازم جهت تشکیل پرونده وام مسکن
  • تعویض وثیقه چیست و شرایط آن کدامند؟
  • چطور میتوان وام فروشنده را به خریدار انتقال داد؟
  • آیا دو برادر یا یک خواهر و برادر میتوانند وام ترکیبی بگیرند؟
  • آیا روی ساختمان بالای ۲۵ سال وام تعلق میگیرد؟
  • هدف گذاری درست در املاک
  • هدف چیست؟
  • چرا باید هدف داشته باشیم؟
  • ۳ موضوع بسیار مهم در هدف گذاری در املاک
  • مقصد چیست و چرا افراد فکر میکنند هدف تعیین کرده اند؟
  • ارزش چیست و چرا افراد فکر میکنند هدف تعیین کرده اند؟
  • ۴ ویژگی بسیار حیاتی که هر هدف گذاری باید داشته باشد؟
  • چندین مثال از مقصد، ارزش و هدف
  • فرق مقصد ، ارزش و هدف با رسم شکل
  • ممکن است صدها هدف داشته باشیم، چطور از بین شان انتخاب کنیم؟
  • چند نکته بسیار حیاتی در هدف گذاری در املاک
  • اهداف باید بر چه اساسی تعیین شوند؟
  • انواع انگیزه در هدف گذاری در املاک
  • انواع هدف گذاری از نظر زمان در املاک
  • معرفی چند کتاب عالی در مورد فروش
  • باشگاه مشتریان و خط رند
  • معرفی ۵ نوع تبلیغات مزخرف و منسوخ شده
  • چرا تراکت نه؟
  • چرا روزنامه نه؟
  • چرا سررسید نه؟
  • چرا ساعت تبلیغاتی نه؟
  • چرا بیلبورد نه؟
  • بهترین نوع تبلیغات کدام است؟
  • برای دیده شدن چه کارهایی را باید در اولویت قرار دهیم؟
  • باشگاه مشتریان چیست و چرا باید باشگاه مشتریان داشته باشیم؟
  • چطور باشگاه مشتریان خود را بسازیم؟
  • چه مشتریانی را در باشگاه مشتریان قرار دهیم؟
  • چرا پنل اسمسی نه؟
  • انواع مشتری کدامند؟
  • مشتری ثابت کیست؟
  • مشتری وفادار کیست؟
  • مشتری هوادار کیست؟
  • چطور باید مشتری ثابت را به وفادار و بعد هوادار تبدیل کنیم؟
  • چرا باید مشتری ثابت داشته باشیم؟
  • چرا باید خط رند داشته باشیم؟
  • خطی دارم که چندین سال است که در حال کار کردن با آن هستم.بهتر نیست با همان خط کار کنم؟
  • نمونه ای از خط های رند؟
  • بودجه خرید خط ثابت رند ندارم چه کنم؟
  • ۹۱۲ غیر رند دارم ، بهتر از اعتباری رند نیست؟
  • بازاریابی مویرگی چیست ؟
  • چرا بازاریابی مویرگی برای مشاور املاک اهمیت دارد؟
  • مویرگ چیست؟؟
  • سیستم after و before چیست؟
  • معرفی ۳۵ مویرگ شغل املاک
  • چند نکته بسیار مهم در به کارگیری باشگاه مویرگی
  • زبان بدن چیست؟
  • چرا زبان بدن برای مشاور املاک حیاتی است؟
  • معرفی ۲۰ نوع زبان بدن پر کاربرد برای مشاور املاک
  • معرفی ۳ کتاب عالی در زمینه موفقیت

 

مدیریت مالی مشاور 

  • اموال چند دسته اند؟
  • دارایی چیست؟؟
  • بدهی چیست؟؟
  • چه چیزهایی دارایی محسوب میشوند؟
  • چه چیزهایی بدهی محسوب میشوند؟
  •  ۱۳ قانون ناب  در مدیریت مالی
  • تله مالی چیست؟؟
  •  ۱۰ تله مالی خیلی بد که هر مشاوری باید بداند.
  • چند نکته بی نظیر  در مورد پول
  • معرفی ۳ کتاب در مورد مدیریت مالی

مشتری های ما درباره ما چه می گویند

نظر تصویری برخی از شرکت‌کنندگان دوره ما

3.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید روزبه میثاقی

خیلی عالی

امیر حیدری

سپاسگذار از زحماتتون

علی جاویدی

جناب داداشی سپاس از زحمات شما

غلامحسین چراغ مغان

ممنونم از شما و زحماتتون

امیر

ممنونم

مهدی برنا

یه دنیا ممنون استاد عزیز
واقعا آموزش هاتون فوق العاده هستن

سید ایمان میربابایی

ممنون از شم

سید ایمان میربابایی

سپاس از شما

محمد رضا نخعی

عالی

9026395690

سلام
جلسه سوم قسمت سوم انتهای کلاس دانلود نمیشود

jabbari1361

لینک خرید جلسه ای اصلا پیدا نیست همیشه با مشکل پیدا کردن لینک جلسه ای هستیم لطفا جلوی چشم بزارید پیداش کنیم

سلام لینک داخل منو گذاشتم داحل حساب کاربری شما بعد خرید مستقیم وارد بخش دانلود می شوید.

املاک۹۱۹آرش

سلام عرض ادب به جناب داداشی

کاوه

سلام استاد خدا یارت باشه که اینقدر خالصانه آموزش می دید
سپاس

آرمان صدقی

درود / امیدوارم که حالتون عالی باشه /
سال ۱۴۰۰ دو دوره مشاور لول شو و سرپرست اول شو رو با هدیه دوره کلنگی و مشارکت خریداری کردم اما فقط دوره های خریداری شده برام باز میشه اما هدیه خرید دو دوره به صورت یکجا رو که دوره کلنگی و مشارکت بود رو به من دسترسی ندادید؟؟؟؟
امیدوارم که این اتفاق سهوی باشه و !!!!!
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سلام ممنونم براتون فعال کردیم این مشکلات روی سایت بعضی اوقات پیش می آد اگر مشکلی داشتید با پشتبانی تماس بگیرید.

9056954609

سلام دسترسی براتون فعال شده داخل بخش دانلودها هست

محمدرحیمی

تویه پیج میزاشتین راحت بشه بریم توپیج

Ali

سلام جناب داداشی عزیز عالی بود

سید علی موسوی

سلام.چرا جلسات تام و کلنگی آپدیت نمیشه؟

سلام در حال اپدیت هستیم به زودی داخل سایت قرار می گیرد هفته یک بار اضافه می شه

علی جاویدی

سلام جناب داداشی
چهار جلسه آخر دوره مشاور اول شو برای من توی حساب کاربریم برای دانلود وجود نداره لطفا راهنمایی کنید

سلام لطفا با پشتبانی تماس بگیرید تا مشکل حل بشه

مسعود قصری

دم شما گرم صد برابرش به زندگیت برگرده

میلاد ظریف

سلام جناب داداشی خیلی عالیه خدا خیرتون بده ❤️❤️

املاک۹۱۹آرش

سلام هدیه دوده ارسال نکردید ممنون میشم ارسال کنید

سلام با پشتبانی تماس بگیرید تا مشکلون حل کنن

محمد شرافتمند

درود خدمت جناب داداشی استاد بزرگوار

محمدرضا کریمی

دانلوها یا باز نمیشه یا زده هزینه پرداخت کنید

سلام با پشتبانی تماس بگیرید تا مشکلون حل کنن

حسن حسین آبادی

سلام . فایل دوره رو از کجا باید دان کنم ؟

سلام الان بخش دوره جدا رو نداریم

سید روزبه میثاقی

سلام استاد. ارادت. دوره تام را خریداری کردم. موفق نشدم. دانلود کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

محمد رضا نخعی

عالی هست دوره ها واقعا چشم گوش ادم رو باز میکن چون اگه موردی به دادگاه مشکل بخوره دادگاه مثل یه لیسانس حقوق با مدیر قرار داد برخورد میکنه

علی جعفری

ایول استاد حلالت باشه، بسیار مفید، کاربردی و قابل فهم بود مطالب

Sajad

سلام چجوری باید فایل رو دانلود کنم استاد عزیز؟

سلام از بخش حساب کاربری بخش دانلود می تونید فایل را ببنید و دانلود کنید

سجادی خراسان

سلام و ارادت
ابتدا خواستم از دوره عالی شما تشکر کنم .ملموس و قابل فهم و بسیار کاربردی بود با صدایی گرم
دوم اینکه من بارها تو اینستا متوجه شدم که به کسانی که مثل من این دوره را خریدن دوره و یا دوره های دیگه را بصورت رایگان جایزه دادین و من هنوز نگرفتم .اگر واقعا دوره خاصی را مد نظر داشتین و به بقیه دانشپذیرها دادین ممنون خواهم شد که به بنده هم اطلاع بدین .در هر صورت و تحت هر شرایطی بازم از برگزاری این دوره ممنونم و به بقیه دوستان و همکارانم نیز شما را توصیه کردم .انشالله که کار املاک همینطور که تخصصی شده افرادی هم مثل شما جهت ارتقای آن وقت بزارن و به بقیه منتقل نمایند .کوچک شما سجادی خراسان

سلام وقت بخیر داخل حساب کاربری شما فعال کردیم