در طول 13 سالی که به شغل املاک مشغول بودم، به یک قانون بسیار ارزشمند تو شغل املاک رسیدم، این قانون میگه 70% شغل املاک ذهنیه و فقط و فقط 30% مهارته. قبل از سال 1391 یک مشاور معمولی بودم و گاها مشاور اول می شدم، گاها بین صد تا مشاور تو دپارتمان صد نفره، بالاترین واریزی رو داشتم؛ ولی بعد از اینکه روی ذهنیت و باورهام کار کردم تبدیل به یک مشاور اول واقعی شدم.

دوره جامع انقلاب فکری

مشاوری که بین صدها رقیب، بیش از 6 ماه در سال مشاور اول می شد و بالاترین واریزی ها و درآمدها رو نسبت به بقیه داشت. در واقع من با همون مهارت ها به نتایج چند برابری رسیدم. سال 1398 همین قانون رو اومدم روی مشاورینم اجرا کردم. مشاورینی که چندین شغل یا چندین دفتر عوض کردن ولی هنوز نتیجه نگرفته بودن. هفته ای 2 بار براشون جلسه گذاشتم و روی ذهنیت و باورهاشون کار کردم. در عرض یک ماه اکثر اون مشاورها شروع به قرارداد نوشتن کردن. پس باز هم به این نتیجه رسیدم که بزرگترین مانعی که سد راه قرارداد نوشتن مشاور یا مدیر املاک هست، ذهنیت و باورهای خودشه.

خیلی از مشاورها باور ندارن پول هست، باور ندارن میشه پول خوب درآورد. در حالی که این فقط یک مانع ذهنی تو فکر اون مشاوره. در واقع خودش جلوی خودش رو گرفته. پس از این به بعد، دوره انقلاب فکری پیش نیاز تمام دوره های منه. اول باید باورها ساخته بشه، ذهنیت های اشتباه اصلاح شه، پرونده های ذهنی اشتباه ویروس کشی شه، مشاور به توانایی های خودش ایمان بیاره، انگیزه موفق شدن بگیره، بعد مهارت فروش ،مدیریت و نکات حقوقی آموزش داده بشه.

اطلاعات کلی دوره جامع انقلاب فکری در یک نگاه

مِنتور: دکتر مسعود داداشی

مدت زمان محصول: بیش از 6 ساعت

( 10 جلسه  35 دقیقه ای  )

وضعیت: دسترسی به محض ثبت نام به تمام جلسات

محل برگزاری: دوره به صورت پادکست (فایل صوتی) ضبط شده است و شما بدون محدودیت مکانی و زمانی و از طریق نرم افزار ایرانی اسپات پلیر و بدون فیلتر شکن، میتوانید آموزش ببینید.

دسترسی: به محض ثبت نام

فایل پادکست ها به صورت حفاظت شده و فقط بر روی یک دستگاه قابل مشاهده است.

دوره جامع انقلاب فکری  برای چه کسانی مناسب است؟

  1. مشاورینی که چند سال سابقه دارند و در حال حاضر دنبال پول­های بزرگترند.
  2. مشاورینی که حس میکنند مهارت فروش خوبی دارند ولی چیزی سد راه درآمدشان است و نمیتوانند به درآمد میلیاردی در سال برسن.
  3. مشاورین املاکی که هیچ هدف و انگیزه ای برای کار کردن ندارند.
  4. برای مدیران املاک و سرپرستان دپارتمانی درگیر شکست های قبلی هستند و هروز خود را سرزنش میکنن و فکر میکنن همه از آن ها بهترن.
  5. برای مدیران املاک و سرپرستان دپارتمانی که میخواهند تیمی با انرژی و با انگیزه بسازند و در ماه اول مشاورین را به قرارداد فروش برسانند.
  6. برای مشاورین املاکی که فکر میکنند ایران جای کار کردن نیست، در ایران نمیتوان پول خوب درآورد، مردم پول خرید خونه ندارن.
  7. برای هر شخص عادی که حس میکند باید ذهنیت و باورهای خود را بازسازی کند و به فردی با انگیزه تر و با هدف تر تبدیل شود.

دوره جامع انقلاب فکری 3 میلیون و 700 هزار تومان 

💎سرفصل های دوره انقلاب فکری💎

💡جلسه ۱: خداحافظی با گذشته

💡جلسه ۲: بازسازی عزت نفس ۱
💡جلسه ۳: بازسازی عزت نفس ۲
💡جلسه ۴: پاک سازی پرونده های ویروسی ۱
💡جلسه ۵: پاک سازی پرونده های ویروسی ۲
💡جلسه ۶: پاک سازی پرونده های ویروسی ۳
💡جلسه ۷: پاک سازی پرونده های ویروسی ۴
💡جلسه ۸: ثروتمندان چه عادت هایی دارند؟
💡جلسه ۹: ثروتمندان چه عادت هایی ندارند؟
💡جلسه ۱٠:عادات سلامتی ثروتمندان

 پاسخ به سوالات متداول

این دوره پیش نیاز تمام دوره های فروش و مدیریتی ماست. ما در دوره انقلاب فکری ابتدا روی باورها و ذهنیت مشاور و مدیر املاک کار میکنیم. وقتی ذهنیت و باورهای یک مشاور و مدیر بازسازی شود، تکنیک ها و درآمدهای شغل املاک برایش قابل باور است. به انگیزه ای باورنکردنی دست پیدا میکند و دست به اقدام میزند.

این دوره حاصل سال ها مطالعه و تجربه عملی من در زمینه ذهنیت و باورها در شغل املاک است. یک دفتر 200 برگ تهیه کنید و نکات این دوره را چندین با دقت بخوانید و هر ماه هم کل مطالب را مجددا مرور کنید.

احتمالا درگیر ذهنیت فقر شده اید. فکر میکنید مالک ها فروشنده نیستند، مردم پول ندارند که ملک بخرن. بیشتر انگشت اتهام را به سوی دیگران نشانه میروید و آن ها را مسبب افت درآمد خود میدانید. این ها همه نشانه این است که به ویروس ذهنیت فقیرانه مبتلا شده اید. ما در دوره انقلاب فکری، تمام این ویروس ها را از بین خواهیم برد و به شما کمک میکنیم به قانون فراوانی ایمان پیدا کنید.

بله. از آنجایی که 70% شغل املاک ذهنی است، قبل از یادگیری شغل املاک دست نگه دارید. ابتدا باورها، عزت نفس و اعتماد به نفس خود را بازسازی کنید ، ابتدا پرونده های ذهنی اشتباه را اصلاح کنید، و بعد شروع به یادگیری مهارت املاک کنید. در تمام مراحل گام به گام کنار شما هستیم.

این دوره مخصوص ساخت و بازسازی باورها ، عزت نفس، و ذهنیت های فقیرانه ی یک مشاور املاک  است.  در این دوره ها مثال ها و تمرین هایی گنجانده شده که تخصصی به مشاورین املاک اختصاص دارد و اختصاصاً به مشاورین املاک کمک میکند تا ذهنیت و باورهای خودشان را بازسازی کنند. این دوره یک دوره عمومی و کلی برای همه ی اقشار جامعه نیست، این دوره برای مشاورین املاک شخصی سازی شده است و کسی این دوره را ساخته که 13 سال در شغل املاک فعالیت حرفه ای  دارد و از درد مشاورین املاک کاملا آگاه است.

هر مشاوری حتی مشاور حرفه ای در بسیاری از مواقع درگیر گره های ذهنی و ذهنیت های فقیرانه ای میشود که امید، چشم انداز و تلاشش را محدود میکند. ممکن است در برهه ای از زمان به موفقیتی رسیده باشد، ولی بالاتر از آن نمیرود، چون عزت نفس و اعتماد به نفس این کار را ندارد، یا فکر میکند شغل املاک بیشتر از این سطح جواب نمیدهد.

مثلا به درآمد 200 میلیون در یک ماه رسیده است ولی به درآمد 400 میلیون به هیچ عنوان نمیرسد. ما در دوره انقلاب فکری، ده ها پرونده ای فقیرانه و اشتباهی که از کودکی ، نوجوانی یا در محل کار و بازار در فکر شما کاشته اند را بیرون میکشیم، بازسازی میکنیم، و مجدد سر جایش میگذاریم. بعد از اتمام این دوره ، شما ذهنیت و باور فراوانی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. اگر قصد دارید درآمد خود را چند برابر کنید و در بین همکاران خود بی رقیب و دست نیافتنی باشید ، این دوره را به شما پیشنهاد میکنم.

خیر. دوره ها به صورت حفاظت شده و فقط بر روی یک دستگاه قابل مشاهده است. بعد از ثبت نام به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لایسنس در نرم­افزار ایرانی اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست میتوانید به دوره گوش کنید.

اگر توان پرداخت شهریه این دوره را ندارید، یعنی هنوز درگیر هزینه های روزمره خود هستید .پس از نان شب واجب تر برایتان ،بازسازی عزت نفس و باورهایتان است. شما قبل از یادگیری شغل املاک باید روی باورها و عزت نفس خود کار کنید، پرونده های اشتباهی که جامعه، پدر و مادر و بازار در ذهنتان کاشته اند را بازسازی کنید، که در دوره جامع انقلاب فکری توضیح داده ایم. این دوره تخصصی­ترین دوره در زمینه ساخت باورها و عزت نفس یک مشاور املاک است و قطعاً پی و زیربنای فروش های بزرگ خواهد بود.  

با اتمام این دوره اگر مهارت های فروش را هم کسب کرده باشید، هر درآمدی که دارید ظرف چند ماه حداق حداقل سه برابر خواهد شد. میانگین درآمد  فعلی تان چقدر است؟ همین الان یاداشت کنید. اگر این درآمد ظرف چند ماه آینده سه برابر شود، چقدر خواهد شد؟ همین الان یاداشت کنید. با توجه به درآمدی که با اجرای تکنیک­ها کسب میکنید، این دوره باید قیمتی بین 10 تا 12 میلیون تومان داشته باشد.

پس نه تنها این دوره گران نیست بلکه در واقع رایگان است.  نکات مربوط به ذهنیت و ساخت باورها ، بینش­هایی است که من در عرض 13 سال که مشغول به کار مشاوری املاک هستم ، به دست آورده ام. دوره را به دید سرمایه­گذاری روی خود ببینید.

دوره ای که با اجرای درست تکنیک ها و حرفه ای شدن در آن ، حداقل حداقل درآمد خود را سه برابر خواهید رسید. آیا درآمد حداقل سه برابری ، ارزش چنین سرمایه گذاری را ندارد؟ این دوره یک دوره عمومی و کلی برای همه ی اقشار جامعه نیست، این دوره برای مشاورین املاک شخصی سازی شده است و کسی این دوره را ساخته که 13 سال در شغل املاک فعالیت حرفه ای  دارد و از درد مشاورین املاک کاملا آگاه است. پس نه تنها این دوره گران نیست بلکه حداقل قیمت دوره باید 10 تا 12 میلیون تومان باشد.

شما دوست عزیزم که در حال خواندن این مطلب هستید، شاید سال هاست که یک مشاور حرفه ای هستید. شاید قبلا قراردادهای خوبی نوشته اید ولی چند وقت است که اُفت عملکرد داشته اید. این دقیقا به خاطر باورها و عزت نفس شماست. درگیر تفکرات فقیرانه شده اید.  تا ذهنیت و باورهای شما اصلاح نشود، از قرارداد خوب خبری نیست. دوره انقلاب فکری درهای درآمدی ای را برایتان باز میکند که قبلا برایتان بسته بود، ایده هایی را به شما میدهد که قبلا به آن فکر نکرده اید. اگر این دوره را بگذرانید و مهارت های فروش را بلد باشید در بدبینانه ترین حالت درآمدتان 3 برابر میشود.

دقیقا چون بازارتان خراب است باید این دوره را تهیه کنید. بازارتان خراب است چون شما اینگونه فکر میکنید. بازارتان خراب است چون احتمالا این را مشاوران معمولی و زیر معمولی اطرافتان این را در ذهنتان کاشته اند. اگر مدت هاست در صنف املاک کار کرده اید ولی به نتیجه نرسیده اید، شک نکنید که اولین بخشی که در آن ایرادهای اساسی دارید، ذهنیت ها و باورهایتان است.

دور و بر خود را با افراد شکست خورده و ناموفق احاطه کرده اید. ایراداتی که تا اصلاح نشود، شما را به درآمد نمیرساند. فرض کنید شماره تلفن دفترتان  02188001153 است. هر رقم از این شماره تلفن عوض شود، دیگر تلفن دفتر شما زنگ نخواهد خورد. شغل املاک هم همین است. و تا زمانی که این قانون طلایی املاک را قبول نکنید که 70% شغل املاک ذهنیست، و ابتدا باید روی ذهنیت خود کار کنید تا مهارت های خود، هرگز به موفقیت های بزرگ در شغل املاک نخواهید رسید.

بسیاری از مشاورین املاک در نقاط مختلف ایران، در همین بازاری که شما برچسب خراب رویش میزنید در حال کسب درآمد­های میلیاردی در سال هستند. پس اگر شما چنین درآمدی ندارید، چون نخواستید و یا عِلمَش را نداشتید. برای هر بازاری قلقی وجود دارد. تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که هنوز بلد نیستید یا به آن اعتقادی ندارید و همین تکنیک ها باعث حداقل 3 برابر شدن درآمدتان میشود. همیشه به خاطر بسپارید که ثروتمندترین افراد جهان حداقل روزانه 2 ساعت نکات جدید یاد میگیرند و در همه حال تشنه فراگیری نکات جدید هستند.

دوره انقلاب فکری یک دوره تخصصی برای ساخت و باورها ، عزت نفس و اعتماد به نفس و بازسازی پرونده های اشتباهی است که پدر و مادر و بازار در ذهنمان کاشته اند. با اتمام این دوره سد باورهای شما شکسته میشود و قانون فراوانی و پول را در بازار خواهید دید. این دوره به شما کمک میکند به شرط بلد بودن مهارت های فروش هر درآمدی که دارید، آن را حداقل سه برابر کنید.

این جمله دقیقا یکی از باورها و ذهنیت های فقیرانه ای است که هر مشاور املاکی ممکن است درگیر آن باشد. رکود یک کلمه عامیانه و کلیشه ای است که توسط عوام و مشاورین زیر معمولی که این قانون املاک که 70% شغل املاک ذهنی ست و فقط 30 % آن مهارت است را نمیدانند، استفاده میشود.

 کسانی که کم کاری، به روز نشدن و آموزش ندیدن خود را گردن بازار می اندازند و نمیخواهند قبول کنند که اشتباه کرده اند و عقب مانده اند و میدان را به مشاورهایی داده اند که هر روز روی باورها و ذهنیت شان کار میکنند و  ده برابرِ آن ها درآمد دارند. اگر پرونده های ذهنی فقیرانه که بازار و همکاران در ذهنتان کاشته اند را بازسازی نکنید به آن دسته مشاورهای زیرمعمولی ملحق میشوید که فقط نظاره گرِ پیشرفت هم دوره ای های خود خواهید بود.

بازار در رکود نیست، این ذهنیت ها و باورهای ماست که در رکود است . پس تا دیر نشده این مشکل را حل کنیم و سیل درامد را به سوی خود روانه کنیم.

چون مطالب دوره انقلاب فکری جنبه تئوری و ذهنیتی دارد و عملی نیست، پشتیبانی ندارد ولی باز اگر سوالی بود، از طریق گوفتینو سایت، اینستاگرام، تلگرام، ایتا یا روبیکا moshaver_aval_sho    در خدمتتان هستیم.

خیر. فایل دوره ها به صورت حفاظت شده و فقط بر روی یک دستگاه قابل مشاهده است . اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار ایرانی اسپات پلیر را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است.

اگر از طریق اینستاگرام ، روبیکا، تلگرام، ایتا moshaver_aval_sho دوره ها را تهیه کرده اید، بعد از ثبت نام  و ارسال فیش واریزی، کارشناسان ما به شما لایسنس خواهند داد و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر(spot player) ، به راحتی مانند پادکست میتوانید به دوره گوش کنید.

بله قطعا امیدهای زیادی است. شما قبل از اینکه مهارت های فروش را یاد بگیرید، ابتدا باید ذهنیت های فقیرانه ای که بازار، همکارها، پدر و مادر و جامعه در ذهنتان کاشته اند را بازسازی کنید. همه ی ما ذهنیت های ویروسی ای در ذهنمان داریم که تا ویروس کشی نشوند، نمیتوانیم به درآمد برسیم. اولین پله در کسب درآمد عالی در شغل املاک، ساخت باورها و بازسازی ذهنیت هاست. بعد از آن میتوانید در دوره های فروش، بلاگری و مدیریت قراردادها که دورهای مکمل این دوره هستند شرکت کنید.

چون مطالب دوره انقلاب فکری جنبه تئوری و ذهنیتی دارد و عملی نیست، پشتیبانی ندارد ولی باز اگر سوالی بود، از طریق گوفتینو سایت، اینستاگرام، تلگرام، ایتا یا روبیکا moshaver_aval_sho    در خدمتتان هستیم.

گام اول در کسب درامد های عالی در شغل املاک، ساخت باورها، عزت نفس و بازسازی ذهنیت ها ست. پس از اتمام این دوره تمامی پرونده های ویروسی که سد راه رشدتان بوده را ویروس کشی میکنید و امید، انگیزه و اهداف معقول در شما زنده میشود. بعد از این دوره میتواند در دوره های فروش، بلاگری املاک و مدیریت قراردادهای ما شرکت کنید.

نکته اول: آیا به نظرتان هر 5 انگشت دستان شما به یک اندازه است؟ قطعا خیر.

نکته دوم: برای کسب نتیجه از هر دوره آموزشی، 2 مرحله وجود دارد.

 %50 ،اطلاعات دُرُست و نحوه انتقال شَفاف مدرس و منتور آن حوزه است و 50% دیگر هم اجرای درست نکات توسط خود دانشجو. حتما نیاز است که در طول مسیر، آنقدر تکنیک ها را اجرا کنید، تا اصطلاحاً آن مطلب برایتان جا بیافتد و به صورت ناخوداگاه آن تکنیک در ذهنتان نقش ببندد. از آنجایی که بسیاری از باورها و ذهنیت ها از کودکی در ما نهادینه شده اند، قطعا با یک یا دو بار انجام دادن تکنیک ها نتیجه ای حاصل نخواهد شد. ولی اگر ماه ها تکنیک ها را اجرا کنید و درست اجرا کنید بدون شک پرونده های ویروسی جایشان را به پرونده های سالم خواهند داد.

ما از سال 1397 است که سایت و پیج مشاور اول شو را تاسیس کرده­ایم و 3000 دانش آموخته داشته ایم. در این چند سال پیج دائماً در حال رشد بوده . پیج ما از صفر فالور شروع کرده و امروز به اینجا رسیده است.

قطعا کسب و کاری که اصطلاحاً ریگی به کفش داشته باشد به موفقیت های روز افزون خود ادامه نمیدهد.

این دوره صرفا دوره ای تخصصی برای ساخت باورها و بازسازی ذهنیت های یک مشاور است.  برای کسب نتایج عالی در شغل املاک قطعا باید در دوره های مکملی چون دوره های فروش، بلاگری املاک، مدیریت قراردادها نیز شرکت کنید. اگر مثالی مشابه بخواهم برایتان بزنم خرید تلویزیون است.

اگر تلویزیونی بخرید، به خودی خود شبکه های ایرانی را نمایش نمیدهد و برای استفاده از شبکه های ایرانی حتما باید آنتن تهیه کنید که محصول مُکَمِل تلویزیون است و اگر بخواهید به شبکه های ماهواره هم وصل شوید قطعا باید دستگاه گیرنده ماهواره + دیش که محصولات مکمل تلویزیون هستند را تهیه کنید. چیزی که بدیهی است این است که اگر میخوایید از شغل املاک به درآمد میلیاردی در سال برسید، اولین پله ساخت باورها و بازسازی ذهنیت های شماست.

هیچ ماست زنی نمیگوید ماستَم تُرش است. گارانتی دوره های ما را بهتر است از زبان دانشجویانمان بشنوید. برای دیدن نتایج دانشجویانی که در دوره های قبلی ما شرکت کرده اند، میتوانید به پیج اینستاگرامی @dadashi_results یا به سایت ما مراجعه کنید. ولی چون این دوره فعلا دوره جدیدی است ، قطعا چند ماه طول میکشد تا دانشجویان نتایج را برایمان ارسال کنن از ارسال نتایج دانشجویان، ویدئوهای رضایتشان را در همان پیج منتشر خواهیم کرد.

دوره بیش از ۶ ساعت است. اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کردید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار ایرانی اسپات پلیر را روی گوشی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است.

اگر از طریق اینستاگرام، روبیکا، ایتا، تلگرام دوره ها را تهیه کردید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، کارشناسان ما به شما لایسنس خواهند داد و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست میتوانید به دوره ها گوش کنید.

این دوره، تخصصی راجع به ساخت ذهنیت و باورهای یک مشاور و مدیر املاک تدریس شده است و صرفا جنبه عمومی و تئوری ندارد. در هر جلسه از دوره، مثال هایی ملموس از شغل املاک زده شده که به مشاور املاک کمک میکند تا به عینه بتواند نکات را در شغل فعلی خود به کار ببرد.

دوره انقلاب فکری یک دوره ذهنیتی عمومی برای همه اقشار جامعه نیست، بلکه یک دوره ذهنیتی تخصصی شده صرفا برای مشاورین املاک است. و شاید  قبلا مطالب جسته و گریخته یا نصف و نیمه در مورد باورها، ذهنیت ها خوانده باشید و بسیاری از مطالب را فراموش کرده باشید در حالی که در این دوره مطالب از پایه، علمی و دسته بندی شده در اختیار شما قرار دارد.

بنا به راحتی خودتان از چندین طریق میتوانید این کار را انجام دهید.

1). اگر از طریق سایت دوره ها را تهیه کنید، پس از پرداخت ، وارد سایت و منوی “حساب کاربری من” شوید. نرم افزار ایرانی اسپات پلیر را روی گوشی خود نصب کنید و از همان صفحه حساب کاربری من، لایسنس را در قسمت مربع و مستطیل شکل اسپات پلیر paste  کنید و به راحتی دوره قابل مشاهده است. در صورت بروز هر گونه مشکل در سایت از طریق گوفتینو به کارشناسان ما پیام دهید.

2). اگر از طریق اینستاگرام moshaver_aval_sho به کارشناسان ما دایرکت دهید، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست دوره را میتوانید گوش کنید.

3). اگر از طریق کانال تلگرامی moshaver_aval_sho به کارشناسان ما پیام دهید ، 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست دوره را میتوانید گوش کنید.

4). از طریق کانال moshaver_aval_sho در پیام رسان ایرانی Eita   به کارشناسان ما در پیام دهید. 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست دوره را میتوانید گوش کنید.

4). از طریق صفحه moshaver_aval_sho در اپلیکیشن ایرانی Rubika   به کارشناسان ما در پیام دهید. 5 دقیقه پس از ارسال فیش واریز ، به شما لایسنس داده میشود و پس از وارد کردن لایسنس در قسمت مربع و مستطیل شکل نرم افزار اسپات پلیر ، به راحتی مانند پادکست دوره را میتوانید گوش کنید.

تردید نکنید با به پایان رساندن این دوره اگر نکات را به درستی اجرا کنید و در آن حرفه ای شوید، درآمد حداقل حداقل سه برابر در انتظارتان است و زندگی مالی خود را متحول خواهید کرد . پس همین الان برای تهیه دوره اقدام کنید و زندگی مالی خودتان ر ا بسازید